Istakao je kako Boeing vjeruje u autonomne letove i samostalno upravljanje letovima, a da firma radi na tim tehnologijama.
"Ne mislim da ćete vidjeti letjelice 737 bez pilota u bliskoj budućnosti, ali vidjet ćete više autonomije i pomoći u kokpitu u smislu da njime upravlja samo jedan član", rekao je Steve Nordlund.
Kazao je kako će cargo avioni biti prvi na kojima će se izvršiti ovaj pokus koji će voditi ka poslovnoj politici reduciranja osoblja.
"Bit će to kombinacija sigurnosti, ekonomije i tehnologije i uvidjet ćemo to svi", kazao je Nordlund.
Ovo je jedan od koraka prevazilaženja problema hroničnog nedostatka pilota, a analitičari predviđaju da će u sljedećoj deceniji nedostajati njih 200.000.
Evropska avijacijska agencija popustila je malo pravila i kazala kako je na aviokompanijama da utvrde da li je njihova letjelica sigurna.
Američka avijacijska administracija zatražila je od Kongresa novac za istraživanje sistema jednog pilota na komercijalnom letu.
Eksperti su izrazili zabrinutost da bi ova tehnologija mogla napraviti veliki pritisak na jednog pilota, ali i na tehnologiju, prenosi Klix.
S druge strane i Airbus radi na razvijanju ove tehnologije, ali primarno im je smanjivanje broja članova posade na dugim letovima na dva pilota.
Biznis.ba