ChatGPT prvi put zabilježio pad broja posjetitelja od pokretanja prošle godine
CHATGPT, izrazito popularna stranica chatbota kompanije OpenAI pokrenut u novembru prošle godine, u junu 2023. je po prvi put od lansiranja zabilježio mjesečni pad broja posjetitelja na svojoj web stranici, objavila je u srijedu analitička tvrtka Similarweb, prenosi NBC.
Svjetski promet na desktopima i mobilnim uređajima na web stranici ChatGPT smanjio se za 9.7 posto u junu u odnosu na maj, dok su jedinstveni posjetitelji web stranice ChatGPT pali za 5.7 posto.
Količina vremena koju su posjetitelji proveli na web stranici također se smanjila za 8.5 posto, pokazuju podaci.
Smanjenje prometa znak je da se polako smanjuje privlačnost chatbota kao tehnološke inovacije, rekao je David Carr, analitičar u Similarwebu, dok je Rishi Jaluria iz RBC Capital Marketsa objasnio da podaci ukazuju na veću potražnju za generativnom umjetnom inteligencijom s informacijama u stvarnom vremenu.
Kompanija OpenAI nije odmah odgovorila na zahtjev za komentar. ChatGPT je pokrenuo upotrebu generativne umjetne inteligencije u svakodnevnim zadacima, od pisanja do programiranja i dostigao 100 miliona aktivnih korisnika mjesečno već u januaru dva mjeseca nakon lansiranja.
Ovo je aplikacija koja se najbrže razvija i sada se može pohvaliti s više od 1.5 milijardi mjesečnih posjeta, te je jedna od 20 najposjećenijih web stranica na svijetu.
Nekoliko ChatGPT konkurenata, uključujući Googleov chatbot Bard, pokrenuto je u posljednjih nekoliko mjeseci.
ChatGPT je besplatan za korištenje, ali također nudi premium pretplatu, gdje korisnici mogu platiti 20 dolara mjesečno za pristup OpenAI-jevom naprednijem modelu, GPT-4. Prema najnovijim procjenama, oko 1,5 miliona ljudi prijavilo se za pretplatu u SAD-u.
Kompanija OpenAI je ove godine predvidila prihod od 200 miliona dolara.
(Biznis.ba / FENA)