Kim je u suštini zaradila pet miliona dolara za pet minuta, odnosno milion dolara u minuti, nakon puštanja parfema u prodaju, javljaju strani mediji.
Mirisi su koštali po 45 dolara, a Kardashian ih je promovisala samo putem društvenih mreža, bez ikakvog dodatnog marketinga. Američka zvijezda stoga nije potrošila ni dolar na reklamiranje parfema, čime je ostvarila još veću dobit za sebe.
Prema navodima američkih medija, Kim je prodala blizu 100.000 boca parfema u jednom danu.
Međutim, svi parfemi još nisu prodati i dostupni su za narudžbu na web stranici kkwfragrance.com.
Kardashian je pokrenula novu liniju parfema nakon što je svoj prvi parfem Crystal Gardenia iz KKW kozmetičke linije rasprodala u novembru prošle godine kada je parfem ustvari i predstavljen na tržištu. Kim je tada prodala 300.000 boca parfema u samo šest dana, prenosi Klix.ba.
Biznis.ba
Siromaštvo raste
Salvador uveo bitcoin kao službeno sredstvo plaćanja
Savanović za Vijesti.ba