Teme ovogodišnjeg takmičenja su bile: „Ožujsko regionalni pristup”, kojom bi se brend dodatno približio svojim potrošačima na regionalnom, odnosno lokalnom nivou, “Ožujsko i mladi” kako bi na inovativan način Ožujsko pivo približili mladima, kao i “Craft Pivo - lansiranje brenda” - kreiranje kampanje za predstavljanje novog craft piva.
U finalu, u konkurenciji 9 timova finalista iz Sarajeva, Tuzle, Mostara, Banja Luke i Istočnog Sarajeva prilikom prezentacija izuzetno visokog kvaliteta studentskih radova, žiri je donio odluku da dodijeli dva prva mjesta i vrijedne novčane nagrade timovima „Newoice“ iz Sarajeva i timu “M&M” iz Banjaluke. Treće mjesto mjesto zauzeo je tim „Tech&Sense” iz Tuzle i Istočnog Sarajeva. Organizatori ističu da je “Ožujsko Business Case Challenge” bio veoma uspješan, te da su veoma ponosni što je ovaj projekat nadmašio očekivanja i privukao veliki broj takmičara da predstave svoje poslovne ideje. Iz kompanije Molson Coors BH ističu, da u 2019. godini planiraju mnoštvo zanimljivih projekata namijenjenih upravo mladima.
Biznis.ba