e-mail marketing
Subject line
Email marketing: Kako napisati 'predmet' koji se zaista otvori
I dok ste uložili sate u pisanje savršenog sadržaja newslettera, sve pada u vodu ukoliko naslov (subject line) ne privuče pažnju – i ne natjera korisnika da klikne. Upravo je zato pisanje učinkovitog predmeta elektronske pošte ključan korak...
Koje su njegove mogućnosti?
Email marketing u doba društvenih mreža – da li je još uvijek relevantan?
Iako su platforme poput Facebooka, Instagrama, TikToka i LinkedIna postale nezaobilazne za komunikaciju s publikom, email marketing ne gubi na značaju. Naprotiv, on i dalje predstavlja jedan od najefikasnijih kanala za direktnu i personaliz...
Kombinacija trendova
E-mail marketing i mikroinfluenceri: Savršena kombinacija za digitalni uspjeh
Iako su društvene mreže postale dominantan kanal, e-mail marketing ponovno dokazuje svoju moć. Zahvaljujući naprednoj personalizaciji i automatizaciji, brendovi ostvaruju veću angažiranost i lojalnost kupaca.
Paralelno s tim, mikroinfluenc...