nudi određene pogodnosti

Substack privlači influensere dok se TikTok suočava s potencijalnom zabranom u SAD-u

Autor: Biznis.ba
Substack privlači influensere dok se TikTok suočava s potencijalnom zabranom u SAD-u
Foto: Unsplash

TikTok se suočava sa potencijalnom zabranom u SAD, a to pokušavaju da iskoriste druge platforme kako bi privukle influensere i, naravno, njihove fanove.

Među ovim platformama je i Substack, koji služi kao "centrala" za dijeljenje newsletter-a, a najavio je da će formirati "studio za kreatore", koji će im nuditi besplatnu promociju i druge usluge ako svoje TikTok kanale pretvore u u Substack zajednice.

Ovo je dio plana kompanije da proširi svoje aktivnosti van tekstualnih newsletter-a, a kako kažu, "ne uvode ovaj podsticaj zbog TikTok naloga, već da bi se našla zamjena za sve druge platforme zasnovane na oglasima, koje su nepouzdani partneri kreatorima".

Nije sasvim jasno kako Substack namjerava da stvori bolje okruženje za kreatore od postojećeg, a za sada namjeravaju da "regrutuju" desetak TikTok influensera, koji će dobiti PR usluge i pomoć pri kreiranju sadržaja.

Oni koji budu u ovom programu, kaže Substack, i dalje će moći da objavljuju na drugim društvenim mrežama, ali bi ovo trebalo da bude njihov prvi izbor i "mjesto za premium sadržaj".

Substack nije ni prva ni posljednja platforma koja će pokušati da iskoristi neizvjesnost u vezi sa sudbinom TikToka u SAD - YouTube i Instagram već čekaju "kao zapete puške", a imaju i bolju početnu poziciju.