Influenseri
unosan posao
Influenser otkrio koliko je vremena potrebno da se napravi karijera na TikToku
Sada postoji bezbroj načina za stvaranje sadržaja na društvenim mrežama. Od vlogging putovanja širom svijeta, dijeljenja mišljenja iz udobnosti vaše spavaće sobe itd. Ipak, samo 4% kreatora zarađuje više od 100.000 dolara godišnje (oko 92 h...
nudi određene pogodnosti
Substack privlači influensere dok se TikTok suočava s potencijalnom zabranom u SAD-u
Među ovim platformama je i Substack, koji služi kao "centrala" za dijeljenje newsletter-a, a najavio je da će formirati "studio za kreatore", koji će im nuditi besplatnu promociju i druge usluge ako svoje TikTok kanale pretvore u u Substack...
Istraživanje Evropske komisije
Influenseri na internetu ne označavaju komercijalne sadržaje
Pregled su obavili organi za zaštitu potrošača u 22 države članice EU te Norveškoj i Islandu. Provjerili su objave 576 influensera na glavnim društvenim mrežama (najviše ih je bilo na Instagramu).
Utvrdili su da je čak 97 posto influensera...
Pauza
Država Italija uvodi nikad strožija pravila za Influensere
Aktivnosti influensera bit će pod nadzorom Italijanske agencije za komunikacije (AGCOM), javlja BBC. Pravila će se u početku primjenjivati na influensere s više od milion pratilaca.
"Divlji zapad influensera je gotov", rekao je šef AGCOM-a...