13. i 14. marta 2025.

Konferencija 'PREMIUM SELLING - PRODAJA BEZ POPUSTA' sa Draganom Vojvodićem Sandlerom u Sarajevu

Autor: Biznis.ba
Dragan Vojvodić Sandler

Nakon izuzetno uspješne prodajne trening konferencije Evolucija prodaje održane 2023. godine u Sarajevu u organizaciji Business Concierge Centra iz Sarajeva, s ponosom najavljujemo novu priliku za sve koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine: “PREMIUM SELLING - PRODAJA BEZ POPUSTA”.

Ova prestižna biznis konferencija održat će se 13. i 14. marta 2025. godine u Sarajevu, Hotelu Hills.

Majstor prodaje Dragan Vojvodić ponovo stiže u Sarajevo. Koja su vaša očekivanja od nove prodajne konferencije koja nas očekuje naredne godine u Hotelu Hills?

Vojvodić: Ako već dugo osjećate da vam karijera ne ide kako bi trebala ili ako ste vlasnik kapitala koji je sve više frustriran što konkurencija uzima vaš novac od kupaca, očekujem da ne čekate, već da se prijavite za učešće! Čekanje ima smisla ako je strateško ili kreativno. Vjerujem da će učešće na konferenciji biti jedna od najboljih investicija koje ste napravili. Pravo znanje je uvijek imalo svoju cijenu! Zašto je tako? Jer pravo znanje koje je pretočeno u vještinu, a primijenjeno na pravi način, utiče na stvaranje bogatstva.

Da li ste zadovoljni prošlogodišnjom konferencijom i da li je ispunila vaša očekivanja u širem smislu?

Vojvodić: Na prošloj konferenciji možda sam bio preambiciozan jer sam želio da učesnike za dva dana naučim onome što inače svoje klijente učim godinama. Osjetio sam da sam možda pretjerao sa znanjem i sadržajem. Na sljedećoj konferenciji bavit ćemo se strateškim razmišljanjem koje predstavlja osnovu strategije. Analizirat ćemo realne poslovne studije slučajeva u kojima su gubili milionski poslovi, istražujući uzroke i šta se moglo drugačije uraditi. Pokazat ću vam kako se pregovara o velikim ugovorima i šta ne biste trebali raditi, a što će vas odati kao "očajne" kojima treba novac. Također ćemo učiti moćne dijaloge za reprogramiranje stanja uma kupca koji želi ucjenjivati konkurentskim ponudama i cijenama.

Gospodine Vojvodiću, Sandler metodologija je poznata kao jedinstveni pristup prodaji koji naglašava savjetodavni aspekt. Šta ovu metodologiju izdvaja kao tako efikasnu u današnjem dinamičnom poslovnom okruženju?

Vojvodić: Tokom svoje poslovne karijere sticao sam iskustva u velikim i vrlo poznatim kompanijama, ali evo paradoksa: ništa novo nisam naučio. Učili su me zastarjelim stvarima koje kupci dobro poznaju, što nas čini predvidivim jer koristimo dosadne, identične rečenice kao i konkurencija. Osim toga, pored menadžera i rukovodilaca nisam postajao bolji, nego gori, što je #1 razlog zašto pojedinci napuštaju firme. Sandler metodologija ide daleko u razumijevanju ljudske dinamike. Jer ne zaboravite, mi smo u poslu s ljudima, a ne u poslu prodaje. Ako razumijemo ljude, oni nas neće vidjeti kao prijetnju i sami će nam reći kako da im prodamo. To Sandler čini jedinstvenim.

Kako Sandler metodologija pomaže prodajnim timovima da izađu iz klasičnih pristupa prodaji i steknu konkurentsku prednost na zasićenom tržištu?

Vojvodić: Ne možemo pomoći prodajnom timu ako prvo ne pomognemo vlasniku kapitala ili direktoru da prepozna zabludu. Zabluda je u mudrosti: nije dovoljno biti uspješan, već biti ispravno uspješan! Mene zanima kako je neko došao do rezultata, trošak tih rezultata i šta se moglo bolje uraditi. Prodajni tim treba da ostvari lične ciljeve jer ljudi rade naporno za sebe, ne za firmu. Sandler vam pokazuje kako, što jača zašto.

Jedan od vaših naglasaka na prošlogodišnjoj konferenciji bio je važnost pravilnog razmišljanja za uspješnu prodaju. Kako promjena razmišljanja može transformirati rezultate?

Vojvodić: Misao je najjača kosmička sila. Loše misli uzrokuju loša osjećanja. Slično je u poslu. Pogrešno razmišljanje uključuje uvjeravanje, niže cijene i praćenje konkurencije. Ako vjerujete da je cijena ključna, vaši rezultati će to pokazati. Ali nije cijena, već bol ili problem kupca. 99% prodavaca pregovara o cijeni umjesto da rješava stvarni problem. Sandlerovo pravilo glasi: No pain, no sale!

Šta biste poručili liderima prodajnih timova koji žele motivirati svoje članove za bolje rezultate?

Vojvodić: Najveći izazov u postizanju rezultata prodaje je srednji menadžment, otporan na promjene. Lideri ne smiju tražiti od drugih ono što sami ne mogu pokazati. Upravljači često postanu žrtve vlastitog načina rukovođenja. Lideri moraju pomagati ljudima da ostvare ciljeve kako bi oni pomogli firmi. Rukovođenje i upravljanje prodajom su najteži poslovi.

Koliko je važno prilagoditi prodajnu strategiju svakom klijentu, i kako Sandler pomaže u tome?

Vojvodić: Strategija je jedna, taktike se mijenjaju. Kod jednog klijenta smo osmislili strategiju "Autentično povezivanje" jer prodavac igra ključnu ulogu. Konkurencija je predvidiva i ucijenjena cijenama. Naši prodavci koriste hrabre izjave koje ih izdvajaju.

Koji je najveći izazov u prodaji u BiH i regiji? Šta bi menadžeri trebali promijeniti?

Vojvodić: Najveći izazov je nedostatak želje za učenjem! Firma koja ne uči propada. Vlasnici moraju ulagati u ljude. Čovjek je osnovno sredstvo čija vrijednost raste. Sandler pomaže kreirati Best Practice, jedinstvenu metodologiju. Lideri moraju naučiti davati kako bi dobili. Na kraju, iznenađenje: promocija nove knjige "Zašto Zlatni Orao Lovi Vuka? Jer zna da može!" Zlatni Orao simbolizira Premium Selling. Dobrodošli! 

Vidimo se 13. i 14. marta 2025. godine u Hotelu Hills Sarajevo! Ne propustite priliku da promijenite način na koji pristupate prodaji i naučite tehnike koje će vas odvojiti od konkurencije prijavu na konferenciju možete izvršiti  putem linka u nastavku: https://dragan.sandler.com/sarajevo-konferencija-2025

Sve dodatne informacije možete dobiti putem: maila info@bccbih.com, web stranice www.bccbih.com ili telefona +38761 518579 i +38761 551 441

Ekskluzivni media partneri RADIO M, portali VIJESTI.BA i BIZNIS.BA