IBA sajam održava se u periodu od 15. do 20. septembra, a prisutno je oko 1.300 izlagača iz cijelog svijeta, od Kanade do Novog Zelanda.
Organizator očekuje više od 100.000 posjetilaca i poslovnih ljudi iz ove industrije. Sajam se održava svake tri godine, a mogućnost sudjelovanja imaju samo one kompanije koje ispunjavaju stroge standarde porijekla, proizvodnje namirnica, poput posjedovanja HACCP sistema i certifikata o osiguranju kvaliteta.
Osim široke ponude pekarskih i slastičarskih proizvoda, Mrvica predstavlja i svoj najpopularniji proizvod, kolačiće 'macaron'. Centralnim dijelom štanda dominira zid napravljen upravo od hiljada macarona, koji predstavlja bosanski ćilim.
Prilika je to da, osim svoje klasične ponude, Mrvica svijetu predstavi i tradicionalne bosanske poslastice, ali u modernoj reinterpretaciji.
Iako je tek prvi dan sajma, veliki je interes publike, ali i njemačkih medija za štand, o čemu svjedoče fotografije bavarske televizije koja je snimala proizvode "Mrvice" s fokusom na bosanski ćilim.
Mnogi sastanci i potencijalni poslovi unaprijed su dogovoreni sa svjetskim firmama iz pekarske i slastičarske industrije, u cilju izvoza i plasmana proizvoda.
Veliki interes kompanija ne čudi zbog certifikata za osiguranje kvalitete i HACCP, praćenja trendova u namirnicama i sirovinama za proizvodnju, stručni saradnici educirani u Njemačkoj, Francuskoj i Austriji, što sve skupa garantuje veliku mogućnost da će se u Minhenu sklopiti veliki poslovi.
Jasno je da učešće na sajmu nije samo formalno predstavljanje, već svi pokazatelji govore o tome da je ovo prvi korak u izvozu domaćih proizvoda vrhunskog kvaliteta u svijet.
Ono što je potencijalne partnere Mrvice i zahtjevnog međunarodnog tržišta najviše zainteresovalo su rastući trendovi u svijetu, a to su kontrolirano porijeklo sirovina, sigurnosni i standardi kvalitete, manufaktura za razliku od masovne proizvodnje, te vlastita organska proizvodnja.
Samo pojavljivanje na sajmu smatra se velikim uspjehom, ne samo za firmu Mrvica Cafe & Bakery, koja učestvuje, nego i za državu, njenu promociju, mogućnost izvoza i otvaranje novih tržišta.
Biznis.ba