U izjavi za novinare, Jusko ističe kako je više puta isticao da je postojeći model finansiranja i izgradnje transportne infrastrukture u BiH poprilično iscrpljen, te da se naša zemlja ne može oslanjati samo na evropske fondove.
- Nakon prošlogodišnjeg Samita 16+1, imao sam niz sastanaka s predstavnicima Kineske ambasade, kao i nekih kompanija koje su bile u potpunosti spremne preuzeti kompletan koridor 5c. Kao što imamo priliku vidjeti, te se aktivnosti već provode u RS-u, a nadam se da će i kolege iz FBiH slijediti taj primjer - kazao je Jusko.
Svi bh. susjedi, naglašava, u punom kapacitetu koriste kineske investitore i grade transportnu infrastrukturu.
- U ovom momentu, kad nam nedostaje kvalitetnih kompanija koje bi trebale transportnu infrastrukturu podići u BiH, trebamo iskoristiti ispruženu ruku - navodi Jusko.
Pojašnjava da Ministarstvo na čijem je čelu trenutno radi na jednom izuzetno bitnom sporazumu - spajanju BiH, odnosno Sarajeva sa Pekingom preko Beograda ili Praga.
- Već smo u završnoj fazi pripreme tog sporazuma. Mislim da bi se to na sjednici Vijeća ministara BiH moglo naći u narednih mjesec do mjesec i po dana, a onda ide prema Predsjedništvu. Ja se u potpunosti stavljam na raspolaganje, kao i Ministarstvo na čijem sam čelu, da našim kolegama s nivoa entiteta budemo koordinatori na sastancima s potencijalnim privrednicima iz Kine. Mislim da ovu priliku trebamo iskoristiti na najbolji mogući način - naglasio je Jusko.
Ističe kako se nada da bi ovaj sporazum mogao biti potpisan na 8. Samitu 16+1, koji će naredne godine biti održan u Hrvatskoj.
- Iskreno se nadam da će do tog momenta biti gotov. Ali sam uvjeren i da mi dosta prije toga možemo završiti sve administrativne predradnje neophodne za potpisivanje tog sporazuma - zaključio je Jusko.
Biznis.ba