BH Telecom u ova teška vremena nema nikakvih ispada i svi njegovi sistemi funkcionišu besprijekorno.
Poručio je ovo večeras na konferenciji za novinare v.d. generalnog direktora BH Telecoma Sedin Kahriman.
- Vjerujem da nam je svima jasno koliki je značaj telekomunikacionog sistema i kontinuiteta usluga i servisa generalno, a pogotovo u vrijeme proglašene prirodne nesreće i globalne pandemije, koju ćemo akobogda pobijediti - kazao je na samom početku svog obraćanja Kahriman.
Iznio je nekoliko značajnih podataka o brojnim aktivnostima koje je Uprava BH Telecoma poduzela od proglašenja prirodne nesreće.
Podsjeća da je 27. februara aktiviran Štab civilne zaštite koji ima dva primarna cilja - zaštitu zdravlja radnika BH Telecoma i obezbjeđenje kontinuiteta svih usluga i servisa koje BH Telecom pruža.
- U tom kontekstu smo slijedili sve mjere koje su veći organi nakon toga donijeli i rekao bih da je stanje telekomunikacionih struktura, naše infrastrukture i TK kapaciteta odlično. Nemamo nikakvih ispada, sistemi funkcionišu besprijekorno - ističe Kahriman.
Napominje da je od početka pandemije koronavirusa evidentno povećan promet data saobraćaja u fiksnoj mreži, te je shodno tome BH Telecom i proširio svoje kapacitete.
- Želim svim građanima da kažem da ne očekujemo nikakve rizike po pitanju komunikacije i telekomunikacijskih usluga koje BH Telecom pruža. Vjerujem da taj, jedan od primarnih ciljeva držimo pod kontrolom svakodnevno i kontinuirano - potcrtao je Kahriman.
Kada su u pitanju zaposleni, istakao je kako je BH Telecom odmah organizovao rad od kuće i u fizički odvojenim grupama koje administriraju pojedine sisteme.
- Želim se zahvaliti svim radnicima BH Telecoma na svemu onome što rade da bi naš sistem funkcionisao besprijekorno, da bismo imali kontinuitet svih usluga i servisa koje pružamo, pogotovo onima koji su najviše izloženi - radnicima u prodaji, našem terenskom osoblju, monterima, agentima pri kontakt centra itd. - navodi Kahriman.
Kao tehnološki lider, nastavlja, BH Telecom ocijenio je da u stanju koje nas je zadesilo može na određeni način dati svoj doprinos zajednici u borbi protiv pandemije.
- Kad je u pitanju porodični segment korisnika usluga, otključali smo sve sadržaje kako bismo zadržali ljude kod kuće, jer je jako važno da se poštuju izrečene mjere. Omogućili smo i na neki način forsiramo digitalne kanale - konstatovao je Kahriman.
Dodao je da svi korisnici BH Telecoma sve svoje zahtjeve za osnovnim i dodatnim paketima mogu provesti iz svog doma putem digitalnog šaltera.
- Također, dodatno forsiramo i promovišemo naše elektronske i digitalne kanale kada su u pitanju dokupi i aktivacija osnovnih i dodatnih usluga. Tu mislim na našu aplikaciju i ostale kanale koje imamo, pored digitalnog šaltera - govori Kahriman.
Kada su u pitanju poslovni korisnici, misleći pritom na vladin sektor i privrednike, naglasio je da je BH Telecom, u saradnji s partnerima kompanijama Cisco i Microsoft, omogućio besplatno korištenje u ovom trenutku jako potrebnih kolaboracijskih alata - alata za siguran udaljeni pristup i enterprise cloud, kako bi im olakšali suočavanje s izazovima koje imaju.
- Od početka smo prepoznali značaj kontinuiranog procesa edukacije i obrazovanja, i odmah smo stavili sve naše resurse na raspolaganje i promptno reagovali prema ministarstvima i obrazovnim institucijama da bi se proces online nastave uspostavio u što kraćem roku, kako bi sva djeca imala priliku za kontinuiranu nastavu - poručio je Kahriman.
Zahvalio je osnovnim i srednjim školama - partnerima u tom projektu.
- BH Telecom poduzima aktivnosti da sva djeca imaju internet, da imaju besplatan internet socijalne i ugrožene kategorije koje od BH Telecoma dobijaju putem tehnologija koje možemo pružiti - fiksni ili mobilni i to nam je u ovom trenutku prioritet za više od 1.000 učenika - riječi su Kahrimana.
Također je zahvalio Nadzornom odboru, Skupštini Društva, ali i Vladi FBiH na čelu s premijerom Fadilom Novalićem, koji je promptno reagovao i podržao inicijativu Uprave da se milion KM uplati kao donacija za nabavku respiratora i pripadajuće potrebne medicinske opreme.
Ta su sredstva jučer uplaćena, kaže direktor, prema pet bolnica u iznosu po 200.000 KM. Dodaje da vjeruje kako će bolnice vrlo brzo provesti započeti postupak nabavke te opreme.
- Želim pozvati građane da budemo disciplinovani, da pratimo i slijedimo i poštujemo izrečene mjere i naredbe. Pozivam domaće kompanije da u BH Telecomu vide partnera i u ovim teškim trenucima. Od početka stavljamo sve naše resurse, kapacitete i stečena znanja na raspolaganje kao tehnološki lider, kako bismo pokušali neka nova rješenja i nove alate omogućiti svim vrijednim ljudima i timovima, mislim tu na medicinske radnike i sve ostale koji se bore u ovom trenutku protiv pandemije - naglasio je.
Ponovo je uputio poziv svim institucijama i domaćim kompanija da u BH telecomu vide partnera, koji sve svoje resurse stavlja na raspolaganje, kako bi dao svoj doprinos.
- Fokus je na društvenoj odgovornosti i obavezi koju mi kao javno preduzeće i kao tehnolkoški lider imamo - zaključio je u svom obraćanju Sedin Kahriman.
Biznis.ba