Muranovići čuvaju tradiciju obrade drveta, njihovi proizvodi poznati kupcima širom Evrope
Priča porodice Muranović isprepletena je s višegodišnjom tradicijom posvećenosti radu s drvetom, koja se prenosi kroz generacije. Dijaz Muranović bio je majstor obrade drveta, čija su djela bila prave umjetničke kreacije. Njegov nasljednik, Edin, nastavio je taj posao, a sada Denis i Ali, Dijazovi unuci, dijele tu istu strast.
- Ručno biramo najkvalitetnije komade drveta i pretvaramo ih u zadivljujuće stolove. Oni su više od pukog namještaja. Rezultat su naše ljubavi prema prirodi, vještine i umjetničke strasti. Svaki sto je unikatan, kreiran s posebnom pažnjom i stručnošću naših majstora - s ponosom ističe Denis.
Nakon nekoliko godina, Diaaz stolovi postali su željeni među kupcima širom Evrope. Danas, mali proizvođači kao što su Muranovići utjelovljuju esenciju bosanskohercegovačkog kvaliteta, trajnosti i zanatskog umijeća, saopćeno je iz USAID-ovog projekta “Diaspora Invest".
- Svaki naš proizvod je odraz Bosne i Hercegovine. Naš cilj je da iz ove zemlje izlaze djela koja će nas činiti prepoznatljivima u svijetu drvnog namještaja. Zato smo postali dijelom USAID projekta 'Diaspora Invest', gdje sarađujemo s mentorima iz dijaspore kako bismo unaprijedili naš pristup i poslovanje - podsjeća Muranović.
Denisova retrospektiva historije kompanije otkriva izazove i brojne preokrete s kojima se suočavala od osnutka 1990. godine.
- Naša početna branša bila je nadogradnja vozila, ali nas je neodoljiva strast prema drvetu vratila korijenima i viziji našeg djeda Dijaza. Naši stolovi nisu tek obični stolovi – oni su sjećanja, priče, dio naše duše. Koristeći isključivo puno drvo, svaki Diaaz stol izrađen je do perfekcije, što je neka naša šansa na međunarodnom tržištu - navodi se.
Kako se nadalje navodi, predanost kupcu je ono što bosanskohercegovačke male proizvođače čini posebnim u globalnoj tržišnoj utakmici.
- Kupac je u srcu svega što radimo. Njihove želje su nam kompas. Želimo da prilikom kupovine osjete sigurnost i da znaju da će dobiti tačno ono što očekuju - precizira Denis.
Optimističan u vezi budućnosti, Denis dodaje kako je namjera širiti se na tržištu Evropske unije.
- Naši stolovi već imaju reputaciju u određenim zemljama, ali želimo da cijela Evropa čuje za Diaaz. Povezivanje s našom dijasporom ključno je za to. Mnogi naši sunarodnjaci žive izvan domovine, a njihovo znanje i podrška su dragocjeni - ističe on.
Diaaz, zajedno s više od 30 drugih kompanija, sada je dijelom mentorskog programa koji spaja domaće proizvođače s ekspertima iz dijaspore.
- Ovo pruža priliku za razmjenu znanja, proširenje na međunarodno tržište i isticanje onog najboljeg što naše firme nude. Sve upućuje na to da uz podršku dijaspore, prenos pravih informacija, kontakata i znanja, domaći proizvodi imaju šansu na međunarodnom tržištu - navodi se u saopćenju USAID-ovog projekta “Diaspora Invest” koji podržava Vlada Sjedinjenih Američkih Država.
(Biznis.ba(