Živimo u doba drastičnih promjena zbog kojih je svijet pun suprotnosti. Vrijeme se mjeri trendovima koji se smjenjuju nevjerojatnom brzinom. Jedino u što možemo biti sigurni jeste konstantna promjena koja donosi brojna pitanja, a jedno od najčešćih jeste šta donosi budućnost. Da li ćemo se već sutra probuditi u metaverzumu? Da li i kada će AI zamijeniti ljude?
No, Tahaab Rais, jedan od predavača na 11. Brending konferenciji smatra da je puno važnije tražiti odgovor na pitanje kuda idemo i gdje želimo stići. Ovo su pitanja kojima započinje svaka poslovna strategija koja je plan ostvarenja ciljeva, a koja u obzir uzima sve relevantne faktore, pa tako i moguće odgovore na pitanje šta nas čeka sutra.
„Oduvijek je strategija bila osnova uspjeha u poslovnom svijetu, no danas uslijed brojnih i značajnih promjena, važnije je nego ikada prije krenuti od strategije zasnovane na istraživanju i kreativnom razmišljanju. Jedino tako možemo pronaći prava rješenja za izazove sa kojima se suočavamo svi, i agencije i klijenti.“ Izjavio je Tahaab.
Tahaab je jedan od najnagrađivanijih stratega na svijetu, koji je za svoj rad dobio više od 880 nagrada. Danas je glavni direktor za strategiju kojeg je Publicis Groupe imenovala u regiji Menat, Uspješno je vodio agencije do prvih mjesta na rang listama i to godinama, postavljajući nove standarde u poslovanju, dok je u 2022. godini prepoznat kao Strateški lider godine.
Ako želite saznati kako integrisana strateška rješenja i kreativna strategija pomažu brendovima da, bez obzira na okruženje, kreiraju ideje koje osvajaju tržišta, pridružite nam se na 11. Brending konferenciji, koja se održava u Skenderiji, dvorana “Mirza Delibašić”, 2. juna!, najavljeno je iz agencije Via Media.