Panel diskusija “Vizija razvoja halal-tržišta BiH i Saudijske Arabije”, održana u okviru drugog dana Sarajevo halal sajma 2019, okupila je poslovne ljude iz dviju država koji su razgovarali o mogućnostima unapređenja saradnje u oblasti halala, a posebno u segmentima halal-turizma i proizvodnje halal-hrane.
O važnostima halal-cetrificiranja hotela govorila je direktorica turističke agencija Relax Tours i Pino Nature hotela Aida Terzić.
- BiH je prijateljska zemlja za muslimane i važno je da je kao takvu više promoviramo. Podaci ukazuju na rast broja turista i gostiju u BiH koji zahtijevaju halal-certificirane hotele i koji su spremni platiti više za uslugu - rekla je Terzić.
Saleem Alsharary iz Al Mohandis Trading & Contracting Group naglasio je da su bogata historija BiH, osjećaj sigurnosti, prijateljski i susretljivi ljudi najvažniji resurs u privlačenju velikog broja turista.
- Ali je potrebno raditi više na promoviranju BiH kao halal-destinacije. Saudijska Arabija radi na minimiziranju restrikcija za dobijanje viza za ovu zemlju - istakao je Alsharary.
O pozitivnim iskustvima na tržištu Saudijske Arabije govorio je direktor Bosnaploda iz Brčko Benjamin Vukotić.
- Halal-certifikat koji posjeduje kompanija Bosnaplod bio je veoma koristan u proboju na veliko svjetsko halal-tržište - rekao je Vukotić.
Tokom panela o info danima Udruženja halal-industrije pri Privrednoj komori FBiH posvećenoj temi “Ugovor o slobodnoj trgovini između BiH i Repulblike Turske: prilike, šanse i izazovi”, razgovarano je o jačanju ekonomske i unapređenju ukupne bilateralne saradnje BiH i Turske.
Istaknuto je da Ugovor donosi brojne mogućnosti domaćoj privredi, ali je naglašeno da kompanije pojedinačno trebaju angažirati kako bi njegov potencijal ostvarile u potpunosti, saopćeno je iz BBI banke.
Biznis.ba / FENA