Virtuelno poslovno uparivanje Indonezije i Bosne i Hercegovine 2021. upriličeno je danas u Sarajevu u organizaciji Amabasade Indonezije u našoj zemlji.
U fokusu konferencije su prehrambena industrija i maloprodaja, proizvodi od drveta, te usluge i turizam.
Ambasador Indonezije u BiH Roem Kono izjavio je u uvodnom obraćanju da je to uparivanje u programu Ambasade svake godine s ciljem unaprijeđenje bilateralne trgovine.
Poručio je da će ambasada Indonezije otvoriti netradicionalni pristup tržištu za zemlje istočne Evrope, a posebno zemlje Balkana.
- BiH će biti tržišna destinacija proizvoda iz Indonezije koji će biti plasirani u zemlje istočne Evrope. Fokus ove aktivnosti je na agrobiznisu, drvnim proizvodima, turizmu kao i pet vodećih indonezijskih proizvoda, a to su papir, palmino ulje i njegovi derivati, pelet, briketi proizvedeni od kokosove ljuske, cipele i elektronika. Želio bih iskoristiti ovu priliku i reći da sam otvoren za pomoć bh. poduzetnicima da izgrade saradnju u lancu opskrbe kroz investicije, zajedničku proizvodnju i zajednički marketing, kako u BiH, tako i u Indoneziji - naveo je ambasador Kono.
Skupu se videolinkom iz Džakarte obratio i ambasador BiH u Indoneziji Mehmed Halilović koji je naveo da se nada produbljivanju veza između dviju zemalja na obostranu korist.
Zahvalio je ambasadoru Konou na organizovanju konferencije i poručio da postoji interes za povećanje trgovinske razmjene između Indonezije i BiH.
Na konferenciji je istaknuto da je od prvog poslovnog povezivanja Indonezije i BiH u 2017. već olakšano poslovnim ljudima da postignu trgovinske ugovore.
Biznis.ba / FENA