Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ove godine ostvarila neto dobit od 36.5 miliona eura što je rast od 1.7 posto u odnosu na isto razdoblje lani, izvijestili su danas iz te kompanije. Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci ostvarila prihod od prodaje 721.6 miliona eura, što je u odnosu na isto razdoblje lani rast od 15.5 posto.
Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) porasla je 3.5 posto i iznosi 73.1 milion eura, dok je neto dobit rasla 1.7 posto, na 36.5 miliona eura. "U još uvijek nestabilnom i izazovnom okruženju, Atlantic Grupa je ostvarila snažan rast prodaje u svim segmentima te na svim važnijim tržištima", izjavio je predsjednik Uprave Atlantic Grupe Emil Tedeschi.
"Odlični prodajni rezultati su, unatoč i dalje visokim troškovima sirovina i pakirnog materijala, logističkih i drugih usluga te energenata, ali i značajnom porastu plaća, omogućili rast profitabilnosti", kaže Tedeschi. Najveći rast prihoda od prodaje od 30.7 posto, na 87.3 miliona eura, ostvarilo je strateško poslovno područje (SPP) Slatko i slano.
Slijedi SPP Piće s nosećim brendom Cedevita, koje se može pohvaliti uspješnim lansiranjem novih Cedevita vitaminskih voda i rastom od 19.4 posto, na 82.2 miliona eura te Poslovno područje (PP) Donat s rastom od 12.1 posto, na 27.5 miliona eura.
Među distribucijskim područjima prednjače Sjeverna Makedonija s rastom od 19.9 posto, na 41.8 miliona eura prihoda od prodaje, Hrvatska s rastom od 19 posto, na 187.6 milijuna eura, i Srbija s rastom od 16.5 posto, na 169.1 milion eura.
Iz Atlantic Grupe podsjećaju da su u prvih devet mjeseci uspješno pokrenuli rad dviju solarnih elektrana na svojim lokacijama - centralnom logističko-distribucijskom centru Zagreb i na proizvodnoj lokaciji u Rogaškoj Slatini.
U svibnju je Atlantic predao obvezujuću ponudu za kupnju kompanije Strauss Adriatic, a zaključenje transakcije podložno je prethodnom odobrenju Komisije za zaštitu konkurencije u Republici Srbiji.
U području distribucije, ranije je s Grupom Podravka dogovorena suradnja koja podrazumijeva Atlanticovu distribuciju Podravkinih proizvoda na austrijskom tržištu, uz istovremenu Podravkinu distribuciju Atlanticovog asortimana na tržištu SAD-a.
Osim toga, u Sloveniji je ostvaren značajan iskorak u razvoju poslovanja suradnjom s novim principalom Haleon (Sensodyne, Corega, Parodontax, Aquafresh), dok je u Skoplju dugoročni razvoj zajamčen zaključenjem 12 miliona eura vrijedne investicije u novootvoreni logističko-distribucijski centar.
(Biznis.ba)