Regija

Sedma međunarodna konferencija "Tourism 365": Strategije razvoja, panel rasprave i analiza rezultata

Autor: Biznis.ba
Sedma međunarodna konferencija "Tourism 365": Strategije razvoja, panel rasprave i analiza rezultata

Sedma međunarodna konferencija o trendovima i budućnosti turizma "Tourism 365" okupila je u Tuheljskim Toplicama (Hrvatska) skoro 200 učesnika, više od 70 delegata iz 19 zemalja i 40 panelista.

Trodnevna konferencija (od drugog do četvrtog oktobra ) u organizaciji konsultantske firme Julius Rose posvećena je strategijama razvoja, panel raspravama i analizama turističkih rezultata.

Organizatorica konferencije i direktorica Julius Rosea Ivana Kolar izjavila je da se ovogodišnja konferencija 365 po prvi put održava tri dana i donosi niz noviteta.

- Konferencija 365 jedno je od najznačajnijih okupljanja turističkih lidera i profesionalaca iz regije, a ove godine važna je i po tome jer smo u Hrvatsku doveli više od 30 globalnih buyera, turističkih agenata i tour operatora da održe sastanke sa najvećim hotelskim kućama i agencijama i da im prezentiramo ponudu cjelogodišnjeg turizma Hrvatske – izjavila je Kolar.

Dodala je da je više od 70 delegata iz 19 država održalo više od 500 sastanaka s naglaskom upravo na cjelogodišnjem turizmu.

Turizam se, prema njenim riječima, dugo vremena sporo razvijao, ali sa izraženim konstantnim napretkom. U samo nekoliko godina, cijela industrija našla se pod pritiskom velikih promjena na koje se potrebno adaptirati.

"Posljednjih nekoliko godina bilo je puno razgovora o održivosti, izdržljivosti i digitalizaciji, izazovi na koje je potrebno adekvatno odgovoriti na kreativan i inovativan način. Kako bi kreirali sigurnu budućnost, moramo promijeniti perspektivu, izaći iz zone komfora i okrenuti se kreativnijim načinima razvoja industrije i uključiti think big pristup", navela je Kolar.

U programu su učestvovali i izaslanik premijera Andreja Plenkovića i državni tajnik u Ministarstvu turizma i sporta Tonči Glavina, župan Krapinsko-zagroske županije Željko Kolar sa svojim saradnicima, i Tom Jenkins, izvršni direktor Evropskog turističkog udruženja.

Glavina je rekao da mu je drago što će na ovogodišnjoj konferenciji moći prezentirati kompletnu turističku reformu koja je upravo usmjerena na cjelogodišnji turizam, te stavlja fokus na cijeli niz kvalitetnog turističkog proizvoda.

Župan Kolar je naveo kako Krapinsko-zagorska županija već dugi niz godina živi turizam 365 i smatra da takav mora biti i kompletan hrvatski turizam. Dodao je da su konferencije poput ove na kojoj su okupljeni neki od najboljih turističkih uposlenika iz čitavog svijeta, svima itekako korisne.

"Ovdje slušamo o novim trendovima, pratimo istraživanja te ono što je posebno dragocjeno, razmjenjujemo iskustva, a što sve kasnije implementiramo u praksi u skladu sa svojim specifičnostima", rekao je Kolar.

Izvršni direktor Evropskog turističkog udruženja Tom Jenkins je rekao da se mora ulagati u kvalitetu, pa tada nijedna cijena nije prevosoka.

"Najvažnije je razvijati održiva poslovanja i poštivanje načina života destinacije u koju turisti dolaze. Budućnost nosi mnoge promjene i važno je da na njih odgovore vlade stvaranjem uvjeta za poticaj u investicije u održivo poslovanje, turističke kompanije koje će uvažavati lokalnu zajednicu i održivost i turisti koji svojim boravkom ne smiju negativno utjecati na destinaciju", dodao je Jenkins.

Turistički eksperti iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Španjolske, Grčke, Njemačke, Velike Britanije i SAD tokom konferencije obrađivati će najaktualnije teme koje se odnose na poslovanje u razdoblju obilježenom brojnim promjenama i izazovima. U konferenciju je integriran program Smart Tourism Meet Up, koji na savremen način promoviše nove tehnologije, digitalizaciju, AI i kreativno poslovanje koje donosi značajne novitete u turizmu.

Također su predstavljeni i inovativni primjeri turizma Out of the box, u kojem su učesnici konferencije od TikTok zvijezde Justusa Reida imali priliku saznati kako na inovativan, suvremen i moderan način promovisati destinaciju.

Drugi dan je bio rezervisan za Z generaciju i radionicu koja podučava o uvidima i strategijama za nadolazeći val turizma koji je usko povezan sa produktivnim online oglašavanjem.

( Biznis.ba / FENA )