Svijet

Bečka poljoprivredna komora razvila regionalni brend

Autor: Biznis.ba
Bečka poljoprivredna komora razvila regionalni brend

Bečka poljoprivredna komora razvila je regionalni brend "Stadternte Wien" koji je danas predstavljen javnosti u bečkoj gradskoj vijećnici.

Cilj brenda je lakše prepoznavanje poljoprivrednih proizvoda bečkog porijekla i visokog kvaliteta.

Beč ima jedinstvenu i raznoliku poljoprivredu. Regionalnim brendom "Stadternte Wien“ planira etiketirati svoje visokokvalitetne proizvode. Novi brend razvila je Bečka poljoprivredna komora u saradnji sa agencijom "Magistris" i predstavila zajedno s gradonačelnikom Michaelom Ludwigom i gradskim vijećnikom za okoliš Jürgenom Czernohorszkym.

- S novim regionalnim brendom "Stadternte Wien", koji se fokusira na kvalitetu i bečko porijeklo, održiva kupovina postaje još jednostavnija za sve Bečlije - naglasio je Ludwig.

Urbana poljoprivreda u Beču i okolini je dobro razvijena. Među 645 poljoprivrednih preduzeća u austrijskoj prijestolnici njih 207 proizvodi povrće, 197 vino, 161 se bavi ratarstvom, zatim su tu farme za uzgoj cvijeća i ukrasnog bilja, stočarstvo, voćarstvo i šumarstvo.

Svjetski poznato bečko vino uzgaja se na 637 hektara. Sa ukupno 29.270 tona krastavaca (podatak iz 2019.) i udjelom od 65,3 posto u ukupnoj austrijskoj proizvodnji ovog povrća, Beč se smatra "glavnim gradom krastavaca" Austrije.

- Proizvodi bečke urbane poljoprivrede visokog su kvaliteta i zagarantovano ne sadrže GMO, a zahvaljujući kratkim transportnim rutama doprinose očuvanju okoliša i klime u našem gradu - rekao je Czernohorszky, javlja Eurocomm PR.

Biznis.ba