Na četiri od pet velikih europskih tržišta registriran je pad potražnje dok je samo na njemačkom tržištu u tom razdoblju zabilježen blagi rast potražnje od 0,9 posto.
Proizvođač s najvećim udjelom u europskom tržištu automobila za prvih osam mjeseci ove godine je bila grupa Volkswagen s 24,8 posto.
Dok je u mjesecu kolovozu registracija novih osobnih automobila na tržištu Europe bila manja za čak 8,4 posto, u srpnju je zabilježeno povećanje za 1,4 posto.
Srpanjsko povećanje je rezultat povećane potražnje u srednjoeuropskim zemljama, gdje su registracije novih automobila porasle za 13,4 posto.
Veliki pad prodaje u kolovozu ove godine, je uglavnom rezultat visoke poredbene osnovice, jer je u kolovozu 2018. godine, zbog očekivanog skorog uvođenja novog testa emisije štetnih ispušnih plinova WLTP, zabilježen izniman rast prodaje od čak 31,2 posto, stoji u priopćenju ACEA-e.
Tako je na svih pet najvećih europskih tržišta u kolovozu zabilježen pad, posebno u Španjolskoj i Francuskoj gdje je registracija novih automobila smanjena za 30,8 posto odnosno 14,1 posto.
Biznis.ba / FENA