Kompanija Helios and Matheson Analytics izgubila je ni manje ni više nego 97 odsto svoje vrijednosti ove trgovačke nedjelje na WallStreetu, nakon što je u petak pala na svega pet centi po akciji.
Na kraju trgovanja akcija se ipak malo oporavila pa je trgovačku nedjelju okončala na vrijednosti od 7 centi.
Kompanija, u čijem je vlasništvu MoviePass, doživjela je tako najgoru nedjelju od 1997. godine.
Kompanija je izgubila 60 odsto tržišne kapitalizacije u ponedjeljak pošto je objelodanjeno da klijenti nisu mogli da koriste popularni filmski servis.
U utorak je gubitak iznosio dodatnih 38 odsto, nakon što je MoviePass najavio veće cijene za svoj standardni paket, koji omogućava korisnicima da odgledaju jedan film dnevno sa određenim ograničenjima.
MoviePass je takođe naveo da blokbasteri neće biti dostupni pretplatnicima u prve dvije nedjelje. Vijest je prvobitno poslala akcije na plus 150 odsto, ali skok nije potrajao.
Kompanija Helios and Matheson Analytics je u srijedu izgubila 54 procenta a 56 odsto dan kasnije, nakon što je uzela hitan kredit za pokrivanje svojih gubitaka i da bi održala MoviePass u životu.
Kompanija je u četvrtak objavila saopštenje pod naslovom "Mi smo još uvijek prisutni", u kojem ističe povjerenje u buduću profitabilnost.
Do zatvaranja u petak, kompanija je izgubila još 30 procenata tokom sesije, sa padom tržišne vrijednosti na svega 400.000 dolara.
Biznis.ba / Tanjug