Digitalni savjetnik za poslovanje u Beču – Chatbot daje odgovore na sva pitanja

Grad Beč od 12. marta posjeduje još jedno efikasno digitalno rješenje za komunikaciju sa građanima. Novi Chatbot objašnjava “poslovne procese u Beču” i pruža podršku za sve stanovnike koji prvi put žele pokrenuti biznis, ali i one koji su u potrazi za brzim odgovorima na jednostavna pitanja o širenju postojećih kapaciteta, promjeni adrese preduzeća i slično. U prvih 14 dana Chatbot je otvoren 480 puta i dao je brze odgovore na 84 pitanja pitanja.

Ukoliko se pojave dodatna pitanja na koja nema automatskog odgovora, Chatbot ih prosljeđuje dalje svojim kolegama iz Odjela za obrtničko pravo, zaštitu podataka i matični ured (Gewerberecht, Datenschutz und Personenstand – MA 63), kao i drugim nadležnim uredima. Oni zatim građane kontaktiraju direktno putem elektronske pošte ili telefona, saopćeno je iz Mreže za međunarodnu komunikaciju Grada Beča.

Biznis.ba / FENA