Brendovi sportske odjeće profitiraju od uspona ženskih sportskih događaja na TV-u
S obzirom na March Madness (period u godini kada se održavaju koledž košarkaški turniri za muškarce i žene pod okriljem Nacionalne koledž atletske asocijacije (NCAA), Edo-ov "Izvještaj o televizijskim rezultatima ženskih sportskih događaja" ističe rastuću priliku za oglašivače u programiranju ženskih sportskih događaja.
Tenis se ističe kao zvijezda, sa oglasima tokom ženskog Wimbledona koji su nadmašili prosječne reklame na emitovanim kanalima i kablovskoj televiziji za 53%. Ženski mečevi na U.S. Openu pokazali su se 51% efikasnijim.
WNBA je također ostvarila impresivne brojke, sa angažmanom oglasa koji je porastao za 7% u odnosu na 2022. godinu. Oglasi koji su emitovani tokom doigravanja vidjeli su porast angažmana od 23%, dok su oglasi emitovani tokom finala vidjeli porast angažmana od 30%.
Oglašivači sportske odjeće koji ističu ženske sportašice također su vidjeli porast angažmana oglasa.
Oglasi Adidas, Puma, Nike i Vuori koji prikazuju ženske sportašice vidjeli su porast efikasnosti od 69%, 62%, 16% i 8% respektivno u odnosu na prosječni oglas te marke na emitovanim kanalima i kablovskoj televiziji. Tradicionalni muški oglašivači također su pronašli uspjeh u programiranju ženskih sportskih događaja.
Tokom emitovanja WNBA utakmica, Bosley Hair Restoration nadmašio je prosječnog oglašivača WNBA lige za 341%, Old Spice za 134% i Hims za 51%.
"Očigledno, rastući interes za ženske sportove predstavlja značajnu priliku za televizijske oglašivače", rekla je Laura Grover, viša potpredsjednica, šefica rješenja za klijente, u kompaniji Edo, u izjavi.
- Na kraju krajeva, sportski događaji uživo su dosljedno bili najuspješniji televizijski programi u poticanju potrošača da se angažuju sa brendovima koji se oglašavaju tokom njih - generišući ključne rezultate poput online pretraga koje su dokazani prediktori budućih prodaja, dodaje ona.