Bugatti je dokazao da još uvijek ima nezasitu potrebu za brzinom kada je W16 Mistral postao najbrži automobil sa otvorenim krovom na svijetu ranije ovog mjeseca.
Izvršni direktor Bugattija Mate Rimac ima još veće ciljeve, nagovještavajući budućnost u kojoj bi brend mogao da probije mitsku barijeru od 500 km/h.
Kako navodi Carscoops, pitanje nije da li Bugatti može stići tamo - već kada. Nakon što je W16 Mistral obario rekord na stazi Papenburg u Nemačkoj, tim u Top Gearu je uhvatio Rimca u razgovoru sa Michelinovim inženjerima. Kada su ga pitali o čemu su razgovorali, Rimac je otkrio svoju radoznalost u vezi sa granicama Michelinovih pneumatika, ispitajući koliko daleko njihova guma može da ide.
On je zadirkivao primamljivu perspektivu za budućnost: „Možemo li da stavimo ’pet‘ ispred rekorda najveće brzine? Da vidimo...”
Ambiciozno, ali ne i nevjerovatno, posebno imajući u vidu Bugattijeve rekorde. Bugatti Chiron Super Sport 300+ je već dostigao 490,48 km/h u Ehra-Lessienu još 2019. Doduše, mjeren je u jednom smjeru, a ne u Ginisovom standardu u dvosmjernom prosjeku.
Zvanično, kompanija se udaljila od ludorija sa brzinskim rekordima nakon te prekretnice - ali izgleda da je Rimčev dolazak ponovo razbuktao Bugattijevu požudu za rekordima.
Potpuno novi Bugatti Tourbillon ima elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 445 km/h, ali je verovatno sposoban za mnogo više, posebno ako se podvrgne nadogradnji po mjeri. Prema riječima Mate Rimaca, kupci Bugattija trenutno troše u prosjeku 500.000 eura na dotjerivanje po automobilu, što sugeriše da postoji dovoljna velika potražnja da bi brend nastavio da pomjera granice, prenosi Autoblog rs.
Rimac je naglasio da se projekti poput ovih odnose podjednako na testiranje tehnologije koliko i na ugađanje bogatim klijentima: „Ovakvi automobili su naravno za ljude koji to mogu da priušte. Naši sjajni kupci. Ali mislim da takođe treba da istraže šta je moguće. Ovdje imamo momke iz Mišelina. Pomjeramo tehnologiju guma, granice guma. Gume danas u poređenju sa onima od prije 30 godina su potpuno drugačiji nivo.”
Pored Bugattija, druge kompanije koje bi svojim hiperautomobilima mogle da postignu cilj od 500 km/h su Koenigsegg i Hennessey.