"Copy Nothing"

Jaguaru 85 posto postojećih kupaca bi moglo da okrene leđa

Autor: Biznis.ba
Jaguaru 85 posto postojećih kupaca bi moglo da okrene leđa
Foto: Jaguar

Jaguar ulazi u novu eru pod vođstvom PB Baladžija, koji od novembra preuzima mjesto generalnog direktora umjesto Adrijana Mardela.

Nova strategija – "Copy Nothing" – znači da više neće biti modela ispod 100.000 dolara, a fokus će biti na luksuznim električnim automobilima koji konkurišu markama kao što je Bentley.

Baladži poručuje da su reakcije na nove modele "uzbudljive" i da se kompanija ne plaši pada prodaje.

Čak 85 posto postojećih kupaca bi moglo da okrene leđa brendu, ali Jaguar računa na novu, bogatu klijentelu.

Kompanija se u potpunosti oprašta od motora sa unutrašnjim sagorjevanjem, a prioritet su dizajn i luksuzna unutrašnjost, dok je pogon, kako kažu iz kompanije, "tek 13. po važnosti".

Pored grand tourera, očekuju se još dva nova EV modela – luksuzni kupe i veliki SUV, prenosi b.92.