kupci
Push i pull marketing
Kako navesti kupca da izabere baš vaš proizvod?
Da bi neko nešto kupio, najprije treba da zna ko to prodaje, a dva su pristupa da takva poruka stigne do kupca - push i pull marketing.
U prvom kupac “kuca na vrata” onog poduzetnika za koga je čuo da prodaje to što njemu treba ili je vidi...
"Copy Nothing"
Jaguaru 85 posto postojećih kupaca bi moglo da okrene leđa
Nova strategija – "Copy Nothing" – znači da više neće biti modela ispod 100.000 dolara, a fokus će biti na luksuznim električnim automobilima koji konkurišu markama kao što je Bentley.
Baladži poručuje da su reakcije na nove modele "uzbudl...
Nekoliko taktika
Remarketing kampanje: Kako "vratiti" posjetioce koji nisu kupili
Statistike pokazuju da čak 97% posjetilaca napusti stranicu bez da izvrši bilo kakvu akciju, što otvara prostor za jednu od najefikasnijih digitalnih taktika – remarketing.
Šta je remarketing?
Remarketing (ili retargeting) je strategija d...
Papir, karton, staklo...
Eko pakovanje i zašto ga kupci sve više traže?
Jedan od aspekata koji sve češće ulazi u fokus kupaca jeste – pakovanje proizvoda. Trend prelaska na ekološki prihvatljivo pakovanje više nije rezervisan samo za velike korporacije, već postaje obaveza i očekivanje i za male biznise, lokaln...
Oznaka porijekla
Šta znači "Made in BiH" u očima stranih kupaca?
U tom kontekstu, postavlja se važno pitanje: šta zaista znači "Made in BiH" u očima stranih kupaca? Da li ta oznaka predstavlja kvalitet, autentičnost i etičku proizvodnju, ili se još uvijek bori sa predrasudama i nedovoljnom vidljivošću na...
Bitno za marketing
Nova poslovna filozofija: Prilagodite se potrebama kupaca u svakom trenutku
Možemo je vidjeti u ažuriranjima Delta programa za česte putnike, u saradnjama poput one između New York Giantsa i poznate marke nakita, pa čak i u Starbucksovom predstavljanju novog hladnog napitka s vrhnjem. Ova fraza odražava temeljnu id...
nakon 2022. godine
U Mercedesu priznaju da su zbog jednog poteza možda izgubili dio kupaca
Šef AMG-a Michael Schiebe rekao je za Car Magazine:
“Naravno, nema sumnje da smo također izgubili neke kupce koji su voljeli V8 motore. Morate stvarno voziti ovaj automobil. To je veoma ubjedljiv proizvod. S ovom tehnologijom smo daleko na...