
Uber Technologies tužio je DoorDash, optuživši svog najvećeg rivala u dostavi hrane za antikonkurentske prakse koje povećavaju troškove za restorane i potrošače.
U tužbi podnesenoj u petak na državnom višem sudu u Kaliforniji, Uber je optužio DoorDash za prisiljavanje restorana da rade isključivo s DoorDashom za dijelove svog posla dostave. Uber je rekao da je DoorDash zaprijetio višim stopama provizija za restorane koji također koriste Uberovu uslugu Eats za upravljanje nekim narudžbama.
"Uberov slučaj nema zasluga", rekao je DoorDash u petak.
"Njihove su tvrdnje neutemeljene i temeljene na njihovoj nemogućnosti da trgovcima, potrošačima ili kuririma ponude kvalitetnu alternativu."
Uber, DoorDash i druge usluge dostave hrane pokreću tržišta temeljena na aplikacijama na kojima potrošači mogu pregledavati i naručivati restoransku hranu u rasponu od pilećih krilaca do pad thaija, prenosi SEEbiz. Firme također pružaju usluge izravne dostave, obrađujući narudžbe poslane putem vlastitih web stranica restorana.
Restorani dostavljačima plaćaju provizije za oglašavanje i dostavu koju obavljaju djelatnici na koncertima. DoorDash je držao 63% nacionalnog tržišta dostave prošle godine, a slijede ga Uber s 25% i Grubhub sa 6%, prema podatkovnoj firmi Earnest Analytics.
Uber je rekao da je podnio tužbu nakon što je čuo od restorana koji su se osjećali maltretirani. "DoorDashova prisilna taktika smanjuje izbor kupaca i kupaca restorana, što rezultira višim cijenama, nižom kvalitetom usluge i smanjenjem inovacija", navodi Uber u pritužbi.
Uber traži neodređeni iznos odštete i sudski nalog prema kojem DoorDash mora promijeniti svoju praksu.