Dragan Šolak, osnivač i predsjednik upravnog odbora United Grupe, izjavio je: "U eri globalnih igrača na medijskoj sceni, kao što je Netflix, lokalna publika i dalje cijeni emisije i filmove koji oslikavaju njihov život i iskustva. Plan United Grupe da investira 100 miliona eura u lokalni sadržaj pokazuje vjeru u mrežu lokalnih talenata, kao što su producenti, glumci i muzičari. Sa uzbuđenjem očekujemo da vidimo šta region još ima da ponudi".
Planovi za dalje investicije u sadržaj uključuju ugovaranje novih scenarija, serija i druge lokalne produkcije. Druga sezona popularne kriminalističke drame "Senke nad Balkanom" u režiji Dragana Bjelogrlića biće snimljena kao dio planirane investicije.
"Ovakvim investicijama United Grupa pokazuje vjeru u lokalne produkcije, dramski program i domaće talente, što je veoma značajno. U vremenu kada se mijenjaju tehnologije, ali i način na koji konzumiramo sadržaj, kada gledaoci mogu da biraju kada i šta gledaju, kanali kao što je TOP kanal predstavljaju revoluciju u emitovanju programa u regionu", rekao je režiser i scenarista Dragan Bjelogrlić.
U toku prošle godine, United Grupa producirala je sadržaj koji uključuje popularne drame, šou programe za talente i dječje programe, kao što su "Ubice mog oca", "Zvezde Granda", "Praktična žena", crtani film "Pilići", "Kefalica" i drugi.
Ovaj originalni sadržaj dopunjuje najbolji globalni sadržaj koji je korisnicima takođe dostupan, kao što je sport sa ligama i glavnim sportskim takmičenjima koji se prikazuju na SK kanalima među kojima su Premijer liga, Primera, NBA i Formula 1, zatim filmovi i televizijske serije. Kroz svoje United Media kanale United Grupa se nalazi u samom vrhu po gledanosti kablovskih kanala u Srbiji, Hrvatskoj i Bosni i Hercegovini u 2017. godini.