Praznici su stigli! Ovo doba godine najavljuje nalet marketinških aktivnosti svih poznatih brendova i biznisa.
Sa svakim konkurentom u utrci, marketinški stručnjaci moraju izvući sve praznične marketinške ideje koje imaju u svojim šeširima kako bi bili vidljivi svojoj publici.
Mogu se istražiti svi putevi, bilo da se radi o TV oglasima, YouTube videima, objavama na društvenim mrežama ili kampanjama putem e-pošte!
Maloprodajni brend kao što je američki Macy's mora pronaći nove marketinške ideje za praznike za svaku prazničnu sezonu. Ovog puta, odlučili su se na jednostavan, ali efikasan pristup za praznike.
Sa serijom video oglasa, Macy's prikazuje dječaka kako luta radnjom, pokušavajući sve. Na kraju se vidi kako pronalazi Djeda Mraza, koji je sjedio u svojoj stolici i pozdravljao mušterije. Umesto da dobije bilo šta, dječak poklanja par toplih i lepršavih cipela samom Deda Mrazu, čineći ga emotivnim dok dječakovi roditelji ponosno gledaju.
Opravdavajući osjećaje izazvane oglasom, Macy's na svojoj web stranici ima platformu Gift Finder. Ova platforma ima ogromnu kolekciju predmeta podijeljenih u "On, Ona, Djeca, Home Decor i više kategorija". Ovo ima za cilj da učini prazničnu kupovinu jednostavnijom za Macy-ove kupce.
Kampanja je pokušala da se pozabavi uobičajenim problemom sa kojim se skoro svi susreću tokom praznika: odabirom poklona za svoje najmilije. Pokušali su poboljšati cjelokupno iskustvo praznične kupovine svojih kupaca.
Budući da su pokloni sastavni dio cjelokupnog prazničnog paketa za kraj godine, uključivanje koncepta poklona u svoje marketinške planove je mudar potez. Prilagođeni prijedlozi poklona uvelike doprinose uvjeravanju potencijalnih kupaca da počnu kupovati.