robna kuća

Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu

Autor: Biznis.ba
Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu
Foto: Kohl's

Robna kuća želi da istakne autentične trenutke sa porodicama kako bi predstavila svoj širok asortiman proizvoda.

Kohl je u srijedu predstavio platformu brenda, nazvanu "Gdje su porodice na prvom mjestu", koja će naglasiti autentične porodične trenutke, navodi se u saopštenju za javnost.

Nova platforma, u kombinaciji s Kohlovim fokusom na "neusporedivu vrijednost" i poboljšanim asortimanom proizvoda, ima za cilj da je pozicionira kao destinaciju za životne prekretnice.

Kohlova nova platforma će ove jeseni objaviti svoju prvu kampanju, "Kad život postane stvaran, počni ovdje". Kampanja će koristiti obične porodične situacije kako bi istakla proizvode prodavača i pokušat će prikazati "stvarne trenutke" nasuprot uglađenim.

Reklamna kampanja će se emitovati na TV-u i distribuirati preko štampanih medija, videa i društvenih i digitalnih kanala kompanije, saopštila je kompanija.

Kohl's se također udružuje sa svojim poznatim partnerima kako bi komunicirao Kohlove proizvode koje koriste u svakodnevnom životu

Kroz nadolazeću kampanju i novu platformu, Kohl's ima za cilj da se pozicionira kao destinacija za porodice. Ove godine, prodavac je takođe pokušao da se dopadne porodicama oživljavanjem robne marke odjevnih predmeta Limited Too, dodajući nove asortimane iz Aéropostale i Madden Girl, i otvarajući Babies R Us shop-in-shops u 200 prodavnica.

„Sa našom novom platformom imamo priliku da se emocionalno povežemo sa novim i postojećim kupcima, uključujući porodice u svim njihovim oblicima, i da ih uzbuđujemo zbog promjena koje pravimo“, rekla je Christie Raymond, Kohl-ov glavni direktor marketinga.

“Današnja porodica je preplavljena slikama savršenstva na medijskim kanalima, pa smo željeli promijeniti scenarij i unijeti autentičnost u naš marketing i pripovijedanje koje prikazuje stvarne trenutke.”

Kohl's pokušava privući više porodica u svoje fizičke radnje nakon niza pada prodaje.

Prošle jeseni, Kohlov izvršni direktor Tom Kingsbury rekao je da će kompanija svoju pažnju usmjeriti na svoje fizičke radnje, jer je njena digitalna strana "zaista ono što nas ruši".

U fiskalnoj 2023. godini, neto prodaja maloprodaje pala je za 3,4% u odnosu na prethodnu godinu na 16,6 milijardi dolara. Gubici su nastavljeni iu prvoj polovini ove godine kada je kompanija prijavila pad neto prodaje od 5,3% u odnosu na prethodnu godinu na 3,2 milijarde dolara u Q1, uz pad od 4,4%, au drugom kvartalu pad neto prodaje od 4,2% na 3,5 milijardi dolara, sa padom od 5,1%.