Kompanija Petrol je, prema mišljenju stručne komisije, ostavila najveći pečat u svim raspisanim kategorijama.
Kako je komisija zapisala u obrazloženju, “izuzetno je lijepo vidljiva dugoročna usmjerenost kompanije ka korisniku. U svim predstavljenim aktivnostima marketing je bio pokretačka snaga projekata. Uprkos brojnim oblastima kojima se kompanija bavi, trude se uvijek staviti korisnika u središte i tako poboljšati njegovo iskustvo.”
U Društvu za marketing Slovenije (DMS), koje organizira SMK zajedno sa časopisom Finance, ove godine su nagradu marketinške izvrsnosti raspisali u tri kategorije. Primili su 38 prijava, pri čemu prijavljeni projekti adresiraju veoma različite izazove, koje su finalisti neslužbenog državnog prvenstva u marketingu uvjerljivo savladali.
Kompanija NLB je s projektom Izvrsnost upravljanja brendom NLB pobijedila u kategoriji izvrsnosti marketinške strategije. Atlantic Grupa je u kategoriji izvrsnosti održivog poslovanja i društvene odgovornosti trijumfovala s projektom Donat. Brinite o svojoj probavi, brinite o sebi. Kako brend Donat uključuje održivost u cjelokupno poslovanje, prenosi Media marketing.
U kategoriji korak ispred drugih raspisane su četiri podkategorije. Najbolju novost ili inovaciju u jednom od 7P predstavila je kompanija Petrol s projektom Obnovljena marketinška i komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO. Nagrada u združenoj podkategoriji za najbolji novi poslovni model odnosno za transformaciju ili optimizaciju poslovnih procesa pripada Poslovnom sistemu Mercator za obnovu lojalnog sistema Pika. Kompanija Atlantic Grupa je trijumfovala u podkategoriji odgovor na izvanredne okolnosti s projektom Argeta – ista srčanost i ista predanost zaslužuju istu podršku.
Među finalistima su još bili IPROM, Kontron i Telekom Slovenije.
Marlesu nagrada za proboj
Kompanija Marles kuće Maribor zaslužila je posebnu nagradu za proboj prvenstveno zbog izuzetnog prikaza, kakvu razliku u kompaniji može napraviti marketing s dovoljno velikom ulogom. Članovi stručne komisije ističu da se radi o srednje velikoj kompaniji s niskim marketinškim budžetom, ali su uprkos tome u jednoj godini napravili gigantski skok u ulozi marketinga i najveći proboj.
Prilika za kompanije i marketinške stručnjake da pokažu u čemu su dobri
“Raduje nas što su kompanije ove godine na natječaj prijavile gotovo dvostruko više projekata u odnosu na prošlu godinu. Posebno nas raduje povećanje broja prijava iz segmenta B2B. Natječaj za marketinšku izvrsnost je jedan od važnih kanala preko kojeg stručnjaci za marketing i kompanije u kojima djeluju mogu pokazati u čemu su dobri. Radi se o kompanijama koje su svjesne koliko je važna funkcija marketinga u postizanju poslovnih ciljeva. Te kompanije su istovremeno i uzor ostalima koji tek koračaju tim putem,” sažela je ovogodišnje dojmove Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS.