kineska električna auta
Carlos Tavares
Bivši šef Stellantisa: Kina je mnogo godina ispred nas s električnim vozilima
U isto vrijeme, izrazio je zabrinutost da je Kina daleko ispred svih u električnom segmentu, u biti tjerajući evropske marke u "način preživljavanja".
U razgovoru s portugalskom novinskom kućom Expresso, bivši izvršni direktor naglasio je...
nakon glasanja
Velike podjele u EU na glasanju o carinama na kineske električne automobile
Evropska komisija, koja nadzire trgovinsku politiku bloka, postavila je privremene carine do 37,6% na električna vozila uvezena iz Kine kako bi se suprotstavila, kako kaže, nepravednim subvencijama i preispitala je stajališta članica EU-a u...
iw
Većina njemačke industrije podržava kaznene carine na električne automobile iz Kine
Više od 80 posto kompanija navelo je u anketi da su mjere zaštite barem djelimično uredu ako Kina subvencioniše e-vozila na nefer način.
Institut njemačke privrede (IW) je u martu i aprilu anketirao skoro 900 kompanija, kao i agencija za p...
brisel
FT: EU uvodi carine do 25 posto na kineska električna vozila
Analitičari su rekli da očekuju carine između 10 posto i 25 posto na kineska električna vozila, potez koji će vjerovatno izazvati moguću odmazdu Pekinga. Evropska komisija je rekla da kineska električna vozila dobivaju prekomjerne subvencij...
Odgovor kineskim rivalima
Volkswagen razvija jeftini električni automobil
Nakon što je napustio partnerstvo za razvoj osnovnog EV sa Renaultom, Volkswagen sada ide samostalno u ovu aktivnost.
VW je prošle sedmice saopštio da još razmatra svoje opcije za pristupačna EV. U međuvremenu, nakon što nije uspio postići...
vlasnik tesle
Elon Musk protivi se američkim carinama na kineska električna auta
On je pred tehnološkim investitorima u Parizu putem video-linka istakao da odluke koje „sputavaju slobodu razmjene ili narušavanja tržišta nisu dobri”, prenio je Reuters.
„Ni Tesla ni ja nismo tražili ove carine i zapravo sam bio iznenađen...