vezanje pojasa
Vrlo opasno
U srcu Evrope: U ovoj zemlji pojas nije obavezan
Vezivanje sigurnosnog pojasa i dalje nije obavezno u Monacu, iako ograničenje brzine na gradskoj mreži puteva iznosi 50 km/h, što nije malo.
Ovo pitanje ponovo je otvoreno na sjednici Nacionalnog vijeća, gdje su četiri izabrana zvaničnika...
Bezbjednost u saobraćaju
Zašto je dobro vezati pojaseve na zadnjim sjedištima i kad tamo nema putnika?
DGT ne samo da insistira na obaveznom korištenju bezbjednosnog pojasa za sve putnike u vozilu, već i preporučuje vezanje zadnjih pojaseva čak i kada u tom području nema putnika. Ova dodatna mjera značajno doprinosi sprečavanju nesreća i sma...
Minnesota
AI pomaže policiji: Registruje korištenje telefona i nevezan pojas
Organi reda koriste kamere za detekciju prekršaja već više od 30 godina, ali novi sistemi prepoznaju mnogo više od prekoračenja brzine ili prolaska kroz crveno svijetlo.
Policije širom svijeta sada se oslanjaju na vještačku inteligenciju k...
zanimljivo
Zašto suvozačev pojas ima platnenu omču, a vozačev nema
Osnovni razlog za postavljanje ove omče je bezbjednost.
Petlja na sigurnosnim pojasevima naziva se omča za upravljanje energijom. Ovaj dio je dizajniran da se pocjepa pod intenzivnim stresom, odnosno može da ublaži sile nastale prilikom su...
video
Nakon ovog snimka, sigurno ćete vezati pojas
Još jedan dokaz da su sigurnosni pojasevi od izuzetne važnosti u slučaju udesa i prevrtanja je snimak saobraćajne nezgode koji je nastao zahvaljujući kameri u vozilu, prenosi B92.
Video prikazuje vozača (sa pojasom) i putnika (bez vezanog...
od septembra
Evropska zemlja uvodi rigorozne kazne za pojas, čak i za vezane
Zbog toga je Belgija pripremila promjene u svom Zakonu o cestovnom prometu koje će biti aktivne od 1. septembra, piše HAK Revija.
Uz niz dopuna vrijedi spomenuti kaznu za sve putnike u vozilu ako jedna nije vezana sigurnosnim pojasom. Ugla...