Vrijednost prodaje poljoprivrednih proizvoda na tržnicama u Federaciji BiH u februaru ove godine iznosila je 990.231 KM, što predstavlja povećanje prodaje za 89.006 KM ili za 9,8 posto u odnosu na februar 2018. godine.
U februaru 2019. godine učešće u ukupnoj prodaji poljoprivrednih proizvoda na tržnicama, posmatrano po grupama proizvoda, bilo je sljedeće: povrće 49,2 posto, voće 17,7, perad i jaja 13,1, mlijeko i mliječni proizvodi 11,5, med i vosak 4,2, žita 2,7 grožđe 1,3 posto, te ostali proizvodi 0,2 posto, podaci su Federalnog zavoda za statistiku.
Biznis.ba / FENA
EBRD Go Green
Go Green kreditna linija Raiffeisen banke za kompanije
u prva četiri mjeseca
BiH: Prihodi od indirektnih poreza veći za 398 miliona KM
Biznis.ba predstavlja
Ovo su najuspješnije firme u Srednjoj Bosni, dolaze iz pet općina
8. GS1 konferencija 30. maja