BiH

Mali obrtnici i startupi iz BiH izlaze na globalno tržište

Autor: Biznis.ba
Mali obrtnici i startupi iz BiH izlaze na globalno tržište

Kompanija „Smart387“ koju vode Izeta i Munib Salihefendić, povratnici iz Danske i poduzetnici koji iza sebe imaju već nekoliko uspješnih poslovnih priča, ove godine je obilježila drugu godinu postojanja sa izlaskom vlastite aplikacije za istraživanje i prilagođavanje ponude e-prodavnica potrebama kupaca u realnom vremenu.

- Naša aplikacija je prilagođena za platformu Shopify, e-commerce platformu koja danas ima preko 1,7 miliona e-prodavnica, te je dostupna širom svijeta i jedna je od najbrže rastućih novih rješenja za umrežavanje i poslovno povezivanje biznisa. Shopify platforma vam otvara prostor za tržište SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Kanade i Australije, što su sve tržišta na koja su naši mali poduzetnici do sada mogli teško računati, a sada imaju brži pristup, osigurane procese i prilike da se istaknu i promovišu - poručuje Izeta Salihefendić.

Aplikacija koju je razvio tim „Smart387“ olakšava prodavcima da prepoznaju uzorke ponašanja kupaca i posjetilaca njihovih e-prodavnica, prilagodi ponudu i sadržaj, te stvara uslove za jedinstveno iskustvo za svakog potencijalnog klijenta.

- Izradili smo aplikaciju koja kupcima preporučuje artikle, odnosno aplikaciju koja radi preporuku artikala na osnovu onoga šta kupac trenutno gleda da kupi i na osnovu drugih kupaca koji su gledali ili kupili isti taj artikal koji se trenutno razmatra. Naša prednost među drugim sličnim aplikacijama u Shopify app storeu je što naša aplikacija koju smo nazvali RecApp radi personalizovanu preporuku artikala i to u realnom vremenu, tj. u momentu kada određeni kupac pregledava i razmatra određene artikle za kupovinu. Dakle, preporuka proizvoda nije unaprijed određena i personalizirana je za svakog kupca posebno - dodaje Izeta.

Ističu da su ponosni što sa mladim timom stručnjaka u Bosni i Hercegovini razvijaju originalna razvojna rješenja te da je u tome budućnost širenja IT sektora u našoj zemlji.

- Moramo prepoznati da je razvoj proizvoda teži put od čistog outsourcinga gdje naše IT kompanije rade po narudžbi klijenta iz inostranstva. Međutim, ovaj teži put stvara prostor za velike uspjehe, nezavisnost i trajnu održivost. Mi u 'Smart387' nastavljamo i sa nekoliko drugih projekata, kroz koje razvijamo ekspertizu i uvezujemo se sa tržištem. Kada je u pitanju Shopify, želimo biti ambasadori ove ideje – čije je vrijeme zaista došla, a to su e-prodavnice koje naše male obrtnike povezuju sa cijelim svijetom - zaključuje Izeta.

Kompanija “Smart387” podržana je kroz USAID projekt “Diaspora Invest” u svojoj investiciji, a učestvovali su i u nekoliko programa poslovnog povezivanja u različitim mrežama lokalnih poduzetnika, saopćeno je iz projekta “Diaspora Invest”.

Biznis.ba / FENA