Koka-kola je saopštila danas da je prihod te kompanije porastao za 7 odsto na 10,1 milijardu dolara tokom četvrtog kvartala prošle godine.
Kako navodi AP, potražnja za proizvodima kompanije Koka-kola ostala je nepromenjena tokom četvrtog kvartala prošle godine, uprkos tome što je kompanija podigla cijene kako bi se izborila sa inflacijom.
Kompanija je saopštila da je potražnja za koka-kolom bez šećera skošila za 9 odsto u tom kvartalu,a prodaja kafe skočila za 11 odsto, pošto je kompanija povećala dostupnost brenda Costa, a navodi se da je prodaja sportskih pića porasla za jedan odsto.
Koka kola je tokom cijele prošle godine podizala cijene pića i pakovala ih u pakovanja manje zapremine, kako bi se smanjili troškovi transporta, a pored toga što je ''zaključala'' cijene nekih proizvoda, očekuje se da će njeni troškovi porasti ove godine, navodi AP.
Rivalska kompanija PepsiCo takođe je ostvarila veći profit uprkos povećanju cijena u posljednjem kvartalu 2022.
Koka-kola je saopštila da je njen neto prihod pao za 16 odsto na dvije milijarde dolara u periodu oktobar-decembar, dijelom zbog toga što je osnaženi američki dolar uticao na dobit u inostranstvu.
(Biznis.ba)