Marketing
Max Verstappen
Heineken na tržištu BiH pokrenuo kampanju 'Kada voziš nemoj piti - Najbolji vozač'
Kampanju predstavlja trostruki svjetski F1 šampion i Heineken 0.0 ambasador, Max Verstappen.
Marketing
Miki Maus od 1. januara javno vlasništvo
Miki Maus ući će u javni domen od 2024. godine, malo više od 95 godina nakon što je stvoren 1. oktobra 1928.
Dizija Njemčević
Sarajka osvojila nagradu Business Woman Award u Beogradu
U okviru manifestacije Business Women Awards 2023 održane u Beogradu, okupljena je elita iz različitih oblasti kako bi se dodijelile nagrade najutjecajnijim ženama u regiji, a jedna od njih pripala je mladoj poduzetnici iz Sarajeva Diziji Njemčević.
Father & Son
Nikad niste prestari da uživate u automobilima, a BMW-ova fantastična reklama to dokazuje
Uživanje koje pruža vožnja automobila za mnoge je neopisivo, a za njih je gubitak vozačke dozvole gotovo pa smrtna presuda.
Bolja optimizacija iskustva
Znate li koliko informacija Google ima o vama?
Svi znamo da se naši podaci prikupljaju svaki dan, posebno od strane tehnoloških divova poput Googlea. Ali jeste li se zapitali koliko informacija zaista imaju o vama?
Marketinški trikovi
Faktori koji utječu na naše kupovne odluke
Nikada ne idite u supermarket gladni - ovo je zlatno pravilo pri kupovini namirnica. No, jeste li se ikada zapitali koji psihološki faktori utječu na naše kupovne odluke?
Marketing
Španija je zemlja broj 1 za digitalne nomade, UAE i Hrvatska u prvih 10
Naslovi o povratku u kancelariju i dalje su na naslovnicama, ali rad na daljinu i dalje traje, a radnici nastavljaju da traže načine da putuju i dalje zadržavaju posao.
Fanovi dolaze na svoje
Počinje marketinška kampanja za Tekken 8
Popularni izdavač Bandai Namco pokreće svoju marketinšku kampanju za igru Tekken 8, koja će biti dostupna od 26. januara i koja donosi mnogo uzbuđenja među fanove borilačkih igara širom svijeta.
Marketing
Gotovo 95% korisnika interneta koristi društvene mreže, dnevno provedu 2 sata i 24 minute
Korištenje društvenih mreža je izuzetno poraslo posljednjih godina, postajući neizbježan dio svakodnevnog života milijardi ljudi širom svijeta.
Marketing
Kupci za praznike imaju 81% veće šanse da kliknu na personalizovani sadržaj ove godine
Onima koji vrše online kupovine ove godine treba više vremena da donesu odluke o kupovini, uključujući veću interakciju s personaliziranim preporukama i sadržajem proizvoda prodavača.
Marketing
Adidas lansira digitalne proizvode na Robloxu
Brend sportske odjeće otvorio je virtuelne pop-up prodavnice koje nude licenciranu digitalnu odjeću i odjeću po mjeri za platformu.
Marketing
YouTube jača sigurnost brenda za rastući Shorts format
Nove mogućnosti Integral Ad Science i DoubleVerify pomoći će osigurati da se oglasi na Shorts prikazuju blizu odgovarajućeg sadržaja.
Boom ponuda u BH Telecomu
Moja TV po 50% nižoj cijeni!
Akcija koja se ne propušta: Moja TV u pola cijene.
Meralys sprej za nos
Pogledajte sjajnu hrvatsku reklamu koja je osvojila nagradu na prestižnom Effie Awards Europe
Sad već dobro poznata kampanja JGL-a ‘Šta to stavljaš u nos?’, za Meralys inovativni sprej za odčepljivanje nosa (dekongestiv), osvojila je bronzano priznanje na uglednom Effie Awards Europe u kategoriji ‘Best of Europe Champions League’.
Kontroverzne kampanje
Nije samo Zara: Reklamne kampanje koje su šokirale javnost
Zara je najnovijom kampanjom izazvala niz negativnih reakcija širom svijeta. Pod pritiskom javnosti, kompanija je uklonila kampanju s društvenih mreža. Naime, reklamna kampanja za jaknu iz kolekcije Collection 04 izazvala je bijes javnosti zbog slika koje su mnoge podsjetile na genocid u Gazi.
Marketing
Zašto brendovi ne ulažu u maloprodajne medijske mreže
Da bi bile istinski uspješne, maloprodajne medijske mreže moraju ulagati u proizvode koji pomažu brendovima da sami sebi pomognu, navodi Darrick Li iz Guideline-a.
Marketing
M&M's se vraća u Super Bowl nakon kontroverze
Mars vodeći brend slatkiša M&M’s će se vratiti na Super Bowl sa novim spotom koji će se emitirati tokom prve reklamne pauze u prvoj četvrtini igre 11. februara 2024., navodi se u saopćenju za javnost.
Kritika potrošača
Protiv Toyote u SAD-u podnesena žalba za obmanjujući marketing
Američka organizacija za zaštitu potrošača "Public Citizen" podnijela je žalbu protiv japanske auto-kompanije Toyote Federalnoj trgovinskoj komisiji (FTC).
Potraga za originalnošću
Brendiranje luksuznog turizma u FBiH: 'Komfor kakav bi se poistovijetio sa luksuzom'
Luksuzni, odnosno elitni turizam ne svrstava se službeno ni u jednu kategoriju specifičnih oblika turizma, već je njegova jedina diferencijacija da obuhvata luksuzne usluge i sadržaje koje kupuju klijenti više platežne moći.
Novi pristup
Ključni savjeti za izgradnju uspješne strategije brenda
Preslikavanje cilja vašeg brenda na ponašanja i emocije ključno je za izgradnju uspješne strategije.