Marketing
"Mediji i turizam"
Medijsko komuniciranje i dalje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi
Na drugom panelu "Medijska komunikacija turističke ponude", koji je održan u četvrtak u Mostaru u sklopu konferencije "Mediji i turizam", istaknuto je kako medijsko komuniciranje igra ogromnu ulogu u turističkoj ponudi i kako se u današnje moderno doba i vrijeme novih medija svi resursi i sve vrste medija moraju iskoristiti u poboljšanje turističke slike i privlačenje većeg broja turista u Bosnu i Hercegovinu.
the row
Chanel i L’Oreal ulažu u modni brend sestara Olsen
Porodica iza luksuznog brenda Chanel i milijarderska nasljednica L’Oreala kupili su udio u modnom brendu The Row, koji su osnovale sestre Olsen.
apple
Marketinška strategija koja dokazano prolazi – a ima samo dvije riječi
Vox Media imao je sjajnu podcast seriju pod nazivom Zemlja divova. Tokom proteklih nekoliko godina pokrila je Google, Netflix i Amazon.
200 posjetitelja
Održan drugi Marketing&Business Meetup u Čapljini
Drugi Marketing&Business Meetup održan u Čapljini pokazao se kao ključni događaj za razmjenu iskustava, stvaranje novih poslovnih veza i umrežavanje biznisa u regiji.
autohtoni proizvod
Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje službeno brendirano
Hercegovačko ekstra djevičansko maslinovo ulje je i službeno proglašeno autohtonim proizvodom sa oznakom izvornosti odnosno zaštićenog porijekla.
ogromne posljedice
Google opet na optuženičkoj klupi: Suđenje koje bi moglo promijeniti oglašivačku industriju
Drugo antimonopolsko suđenje između Googlea i američkog Ministarstva pravosuđa započeo je 9. septembra, s federalnim sucem u Virginiji koji je saslušao uvodne izjave o tome je li tehnološki div nezakonito monopolizirao digitalnu oglašivačku industriju.
robna kuća
Kohl's lansira novu platformu za brendove - fokus na porodicu
Robna kuća želi da istakne autentične trenutke sa porodicama kako bi predstavila svoj širok asortiman proizvoda.
nakon skoro 10 godina
Rihanna i Dior ponovo sarađuju: Službeno lansirana kampanja za J'Adore
Nakon gotovo 10 godina Rihanna i Dior ponovo sarađuju, a muzičarka i vlasnica Fenty Beauty sad je lice njihovog popularnog mirisa J'Adore, koji je prvi put lansiran još 1999. Partnerstvo je najavljeno još u junu, a kampanja je sad i službeno lansirana.
reklama u americi
Najčudnija kampanja: Renault se reklamira u zemlji gdje ne prodaje aute
Renault je poznat po inovativnim reklamama, ali sada je nadmašio samog sebe.
nevjerovatna činjenica
Bernar Arno dominira vinskim svijetom sa četiri najvrijednija brenda
Bernar Arno posjeduje mnogo luksuznih stvari. Najvrijednija među njima je njegova kompanija LVMH (Louis Vuitton Moët Hennessy), zahvaljujući kojoj, prema Bloombergu, kao pojedinac vrijedi 198 milijarde dolara.
privlačenje pažnje
Tražite ime brenda koje će se isticati? Probajte finska imena
Kada su osnivači američkog startup-a koji proizvodi Wi-Fi routere prvi put razmišljali kako brendirati svoj proizvod, poigrali su se s riječju “Portal”. Ali nedostaci su bili očiti: popularna video igra već je koristila taj naziv. I firma bi se mogla sučiti s poteškoćama da se razlikuje od sličnih tehničkih konkurenata Netgear i Linksys.
Popusti, igre i iznenađenja
Proslava 2. rođendana omiljenog shopping centra West Gate!
Pridružite nam se na proslavi 2. rođendana omiljenog shopping centra West Gate!
Na sniženju 500 artikala
Shopping vikend u Pennyju: Velika sniženja, proslava, nagrade
Na sniženju je ukupno preko 500 artikala.
Sportsko-kulturni spektakl
Goran Ivanišević zaigrat će tenis sa sarajevskim glumcima Nadine Mičić i Borisom Lerom!
Legendarni teniser, trener i brend ambasador UNIQA osiguranja Goran Ivanišević i poznati sarajevski glumci, Nadine Mičić i Boris Ler, u dosad neviđenim ulogama ukrstit će rekete u Sarajevu!
Foto
Solarna energija za filmske projekcije 30. Sarajevo Film Festivala
Publika 30. Sarajevo Film Festivala na najvećem festivalskom otvorenom kinu uživat će u projekcijama filmova na solarnu energiju.
oglasi s njegovim likom
Poljski milijarder Brzoska planira tužiti Meta zbog lažnih reklama na Facebooku
Poljski milijarder Rafał Brzoska i njegova supruga planiraju tužiti kompaniju Meta zbog lažnih reklama na Facebooku i Instagramu koje koriste njegovu sliku i šire lažne informacije o njoj na ovim društvenim mrežama.
Novitet
Dolce & Gabbana predstavio parfem za pse, ime mu je 'Fefe'
Modna kuća Dolce & Gabbana lansirala je novi parfem za pse bez alkohola, a nazvan je "Fefe" po pudlici jednog od vlasnika kuće, Domenica Dolcea.
google
Reklama za Olimpijske igre mora biti uklonjena
Google više neće emitovati reklamu za Olimpijske igre koja prikazuje dijete koje koristi vještačku inteligenciju da napiše pismo obožavaocu.
novi električni automobil
Renaultova prodajna kampanja: Ako se razvedete i vratite auto, dobit ćete novac nazad
Renault daje velika obećanja u vezi s lansiranjem novog električnog automobila Renault Scenic. Ako živite u Velikoj Britaniji, reklamna kampanja Renaulta obećava britanskim kupcima – dobar brak! Renault opisuje Scenic kao porodični automobil s puno prostora i udobnošću za cijelu porodicu. Dakle, jednostavno nema razloga za svađu putnika.
sponzor
Luksuzni brend platio 150 miliona za Olimpijske igre
Francuski konglomerat vrhunskih brendova LVMH, u okviru kojeg posluju brendovi poput Louis Vuitton, Christian Dior, Fendi, Givenchy... platio je oko 150 miliona eura kako bi postao premium partner tekućim Ljetnjim olimpijskim igrama u Parizu 2024.