Marketing
pozitivne i negativne reakcije
Daniel Craig snimio kampanju za luksuzni brend
Britanski glumac Daniel Craig pojavio se u reklamnoj kampanji jesen/zima za špansku luksuznu modnu kuću Loewe.
proizvođač sportske opreme
Adidas uklonio Belu Hadid iz kontroverzne reklame
Njemački proizvođač sportske opreme Adidas objavio je da je uklonio manekenku palestinskog porijekla Belu Hadid iz kontroverzne reklamne kampanje za nove patike SL7.
uprkos ekonomskim izazovima
Globalni prihodi od oglašavanja će u 2026. godini dostići bilion dolara
Uprkos ekonomskim izazovima, tehnološkim poremećajima i pojačanom takmičenju na pojedinim geografskim područjima i u okviru pojedinih sektora, globalni sektor zabave i medija nastavio je rasti u 2023. godini. PwC-ovo istraživanje o sektoru zabave i medija Global Entertainment & Media Outlook 2024-28 pokazalo je da su se ukupni prihodi povećali za 5 posto na 2,8 biliona dolara.
istraživanje
100 najvećih B2B kompanija ima bilion dolara neiskorištene vrijednosti u vlastitim brendovima
Microsoft je daleko najvrijedniji B2B brend na svijetu i vrijedi gotovo dvostruko više od svog najbližeg konkurenta, Amazona.
pet je načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
zanimljiva ideja
FOTO / Umjetnik oduševio originalnošću: Kako bi svjetski brendovi izgledali u srednjem vijeku?
Umjetnik iz Sankt-Peterburga s online pseudonimom "Ilja Stallone" kreirao je seriju originalnih logotipa za poznate brendove, koji su postali vrlo popularni na internetu, a došao je i na jednu zanimljivu ideju.
tržišno djelovanje
Sponzorstvo EURO 2024: Kineski brendovi preuzimaju svjetsku scenu
Dok ljubitelji fudbala širom Njemačke doživljavaju uzbuđenje, slavlje i razočaranje prateći poteze svojih sunarodnjaka na terenu, globalne kompanije koriste ovaj mjesec za ulaganje i povrat znatnih finansijskih sredstava. Među najzastupljenijima na EURO 2024 ističu se one iz udaljenih zemalja.
cmo
Deset najboljih direktora marketinga u svijetu
Na učinke marketinga u posljednjoj deceniji značajno je utjecala evolucija tehnologije i medija, što je časopis Forbes uzeo u obzir u sada, u deceniji od prvog popisa ovog tipa.
veliki utjecaj
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
konkurencija
Marketinški ratovi velikih brendova
Je li pametno „prozivati” svoju konkurenciju? Ili je bolje ono "Uzdaj se u se i u svoje kljuse?" Zavisi.
bitna stavka
Kako odabrati prepoznatljivu boju za svoj brend?
Boja može stvoriti nezaboravan dojam za vaš brend, stoga je važno odabrati odgovarajuću nijansu. Na taj način ćete povećati prepoznatljivost i stvoriti snažan vizualni identitet
pet načina
Kako vam jak brend može pomoći u razvoju poslovanja?
Uz toliko buke, gužve i konkurencije u današnje vrijeme, biti uspješan, puno je više važno od onoga što prodajete ili kako to prodajete.
video
Stigla prva AI reklama za igračke
Stigla nam je i prva AI reklama za igračke, a ljudsko učešće u stvaranju je i dalje bilo važno.
moguća zloupotreba
Veliki brendovi ne žele umjetnu inteligenciju prilikom oglašavanja
Prema navodima Ad Agea, velike kompanije i brendovi počinju zahtijevati poboljšane sigurnosne mjere u svojim ugovorima s oglašivačkim agencijama.
Inditex grupacija
Koja je tajna Zarine modne strategije? Ne koristi metode oglašavanja, a uspješnosti ne manjka
Bez obzira na dob i spol, koji stil odjeće vam se najviše sviđa? Vjerovatnoća da niste posjetili Zara trgovinu je nula. Što pokazuje koliko ova firma ulaže u svoju strategiju oglašavanja.
uska povezanost ili ipak ne?
Kako incident s kvalitetom proizvoda utječe na brend?
Izgradnja brend lojalnosti je dugoročan, strateški proces. Zahtijeva vrijeme i gradnju odnosa s potrošačima. Istraživanja o izgradnji brend lojalnosti se provode više od 70 godina i još uvijek ne znamo sve mehanizme tog procesa. Puno je faktora koji direktno ili indirektno utječu na izgradnju brand lojalnosti, čineći taj proces složenim i višedimenzionalnim.
popularna aplikacija
TikTok u SAD-u generisao 16 milijardi dolara prihoda od oglašavanja
Agencije koje predstavljaju najveće oglašivače na TikTok-u prave rezervne planove obzirom da se SAD priprema zabraniti popularnu aplikaciju za video sadržaje.
ogroman utjecaj
Hoće li funkcije umjetne inteligencije ugroziti oglašivačku industriju?
Do kraja godine više od milijardu ljudi širom svijeta počet će koristiti novu verziju Google Searcha. Generativne funkcije umjetne inteligencije pružit će korisnicima potpunije i izravnije odgovore. Nudit će informacije u obliku razgovora, potpuno mijenjajući Googleov temeljni proizvod.
rang lista
Ovo je sedam najomraženijih brendova u Americi
Twitter, Meta (Facebook) i TikTok su tri najveća svjetska giganta društvenih medija. Oni su ujedno i tri brenda s najgorom reputacijom u SAD-u, prema nedavno objavljenoj Axios Harris Poll 100 rang listi za 2023.
marketing
Amazon preokrenuo tržište streaming oglasa, a Netflix plaća cijenu
Amazon.com ubacio je kukuruz u klipove Netflixovih reklamnih planova.