Marketing

Obmanjujuće izjave

Sud zabranio reklamu Lufthanse

Besprijekorno chic

Roze, ogromno i potpuno inovativno – BÉBÉ EXPRESS je stigao!

Marketinške inovacije

Kreativno oglašavanje: Apple se poigrava sa filmskim narativima

Bitno za marketing

Nova poslovna filozofija: Prilagodite se potrebama kupaca u svakom trenutku

Ključna uloga

Deset ideja za reklamni materijal koji će vaši klijenti voljeti

Čarolija povezuje generacije

Dino Merlin i Coca-Cola u Bosni i Hercegovini ozvaničili ekskluzivnu trogodišnju saradnju

Bitna uloga

Šta e-mail adresa govori o vama i vašem brendu?

Inovativan pristup

Super aplikacije osvojile su Aziju, a kod nas tek stižu: Korisnici im se vesele, evo i zašto

Kombinacija trendova

E-mail marketing i mikroinfluenceri: Savršena kombinacija za digitalni uspjeh

Najveći sportski događaj u SAD

SuperBowl-om dominirali oglasi o umjetnoj inteligenciji

Najveći sportski događaj

Super Bowl: Kad pola minuta reklama košta 4,5 miliona dolara

Autentične poruke za publiku

Pet trendova koji će oblikovati marketing u 2025.

Popularni glumac

Fanovi šokirani licem Toma Cruisea u Super Bowl reklami: "Kao da ga je operisao AI"

bitna stavka kupovine

Native oglašavanje: Ključ uspjeha u digitalnom marketingu 2025. godine

Promjena strategije

Kako woke-pokret reaguje na dolazak Trumpa?

suštinsko pitanje

Kako se gradi jak brend?

eksperimentisanje naštetilo

Šest najvećih marketinških grešaka 2024.

Bivši kapiten Engleske

David Beckham zaradio 33 miliona eura na dividende od brendova koje reklamira

za sve poduzetnike

Pet uobičajnih izazova pri stvaranju imena za brend

emotivno

Appleova nova reklama sve je rasplakala, reagovao i Musk