marketing
Real Beauty
Dove je izbacio najbolju AI reklamu ikad
Sada se okreće prema umjetnoj inteligenciji u najnovijoj iteraciji svoje dugogodišnje kampanje Real Beauty.
@dove CW: All images generated for this film are actual results from an AI tool.* Imagine a world where beauty was a source of co...
Analiza i perspektive
Generativna AI u marketingu: Izazovi, prilike i put naprijed
Iako izaziva određenu nesigurnost u pogledu budućnosti poslova, tehnologija se također vidi od strane marketara kao lijek za izgaranje i način za povećanje ulaganja u sadržaj kreatora.
Usred svih ovih primjena i eksperimenata, generativna...
Marketing
Brendovi sportske odjeće profitiraju od uspona ženskih sportskih događaja na TV-u
S obzirom na March Madness (period u godini kada se održavaju koledž košarkaški turniri za muškarce i žene pod okriljem Nacionalne koledž atletske asocijacije (NCAA), Edo-ov "Izvještaj o televizijskim rezultatima ženskih sportskih događaja"...
Niz informacija
Zašto 'padamo' na privlačan izgled kozmetičkih proizvoda
Ono što je unutra izuzetno je važno, ali ponekad nije presudno, jer pakiranje, naročito ako je smješteno u masi drugih proizvoda omiljene drogerije ili parfumerije, itekako ima svoju snagu. Ljepota je danas važna, no dizajn ne samo da nam g...
Do 19. aprila
Otvorene prijave za drugu sezonu Rising Star Akademije Woman.Comm Cluba
Woman.Comm Club sa ponosom objavljuje otvaranje prijava za drugu sezonu Rising Star Akademije, namijenjene ženama koje studiraju ili rade u polju komunikacijske industrije, a koje žele unaprijediti svoje vještine uz iskusne mentorice.
Ovog...
Nova reklama
Firma za PVC stolariju opet nasmijava Balkan: Da li je moguće da si me s njom prevario?
Ovoga puta prikazan je muškarac kako bježi kroz prozor dok njegova žena urla za njim: "Da li je moguće da si me s njom prevario?" Muškarac skoči kroz prozor pa ispali: "Da ovog prozora nije bilo, ne bih mogao lako da pobjegnem, zato ugradit...
Italija
BAT i Amazon žestoko kažnjeni zbog obmanjujućeg reklamiranja duhana
BAT je kažnjen sa 6 miliona eura, a Amazon sa milion eura jer nije pružio dovoljno informacija potrošačima o sadržaju nikotina i odgovarajućim zdravstvenim rizicima od upotrebe proizvoda Glo Hyper X2 i Glo Hyper Air, navodi se u saopćenju A...
Instagram
Influencerica podigla poruku: 'Neću avokado tost, hoću ćevape s lukom'
"Neću avokado tost, hoću ćevape s lukom", poručila je Jasmina Šupeljak i nasmijala pratioce na Instagramu.
Pogledajte ovu objavu na Instagramu.
Objavu dijeli JASMINA ŠUPELJAK (@jasminainbelgrade)
Fotog...
"Giorgio Ormari"
Cijela regija smije se imenu kompanije koja se bavi interijerima
Svojem je biznisu dao ime koje garantovano nikad nećete zaboraviti - "Giorgio Ormari".
"Giorgio Ormari - Interijeri po mjeri" nalazi se u Zagrebu.
Marketing
New Balance lansira mokasinke: Internet je pun reakcija
Tokom Pariške sedmice mode za mušku odjeću jesen/zima 2024. Junya Watanabe predstavio je svoju najnoviju saradnju s New Balanceom - Junya Watanabe Man x New Balance 1906 mokasinka.
Cipele dolaze u crnoj ili bijeloj kombinaciji, a dizajn je...
Back to School fashion
H&M morao ugasiti reklamu s djevojčicama čiji je slogan bio: 'Neka se glave okreću'
Brend se suočio s kritikama zbog reklame Back to School fashion, koja je prikazivala dvije djevojčice koje su nosile treger haljine i školske ruksake. Bijesni aktivisti - uključujući poznatu feministicu Melindu Tankard Reist - oštro su se o...
Stanley Quencher
Kako je neželjena boca postala fenomen: Brend star 110 godina tek sad obara rekorde i masno zarađuje
Stanley, poznati proizvođač posuđa, proteklih 110 godina poslovao je sasvim dobro. U njemu je vladalo zadovoljstvo ostvarenim prihodima i prepoznatljivošću marke koja se isticala zelenim bocama i termosicama. Ali sada se sve promijenilo.
N...
Marketing
Razumijevanje vrijednosti brendiranog sadržaja
To znači sadržaj kreiran posebno u svrhu objavljivanja kod izdavača, kao što su NBCUniversal, USA Today ili Bustle. Brendovi koriste povjerenje, stručnost i doseg vrhunskih izdavača, omogućavajući im da se povežu s novom, visoko ciljanom pu...
Video
ASAP Rocky je zvijezda nove reklame za Rihannin balzam Fenty Skin Lux
Sada se čini da bi i ASAP Rocky mogao krenuti istim putem. Fenty Skin i Fenty Beauty su predstavili novu reklamu za svoj najnoviji Lux balzam.
POGLEDAJTE VIDEO
Sočni balzam za usne
U videoisječku Rocky pokazuje balzam i demonstrira proiz...
Nešto sasvim novo
Marketinški trik kineske kompanije, evo šta radnici moraju uraditi da bi dobili bonus na platu
U želji da promoviše zdrav način života, menadžment je odlučio da 100 zaposlenih nagradi na osnovu toga koliko vježbaju.
Primjera radi, radnik koji tokom mjesec dana pretrči 50 kilometara ostvariće pravo na puni mjesečni bonus (u iznosu je...
Marketing
Gotovo 95% korisnika interneta koristi društvene mreže, dnevno provedu 2 sata i 24 minute
Danas platforme društvenih medija broje više korisnika nego ikad, a njihov broj stalno raste.
Prema podacima koje je prezentirao OnlyAccounts.io, od oktobra 2023. skoro 95% svih korisnika interneta koristilo je platforme društvenih medija,...
Marketing
Kupci za praznike imaju 81% veće šanse da kliknu na personalizovani sadržaj ove godine
Ovo je prema globalnim podacima koje je prikupila Commerce Experience Platform, Nosto, tokom Cyber Weekend-a 2023 koji je otkrio da je promet e-trgovine porastao za 23%, pri čemu kupci pregledavaju 22% više stranica po posjeti i troše 10% d...
Marketing
Zašto brendovi ne ulažu u maloprodajne medijske mreže
Poput mnogih tehničkih aspekata korporativnog svijeta, ad-tech industrija ima lošu naviku da stvari čini previše tehničkim. Ukratko, zajednički cilj industrije je pomoći brendovima da dosegnu prave potrošače s personaliziranim i nezaboravni...
Prioritet za firme
Moć personalizacije u marketinškim strategijama
Potrošači su također počeli očekivati neki oblik prilagođenog marketinga. Zapravo, nedavna studija pokazala je da će 72% kupaca sudjelovati samo s personaliziranim porukama. Ovo je veliki imperativ da se klonimo općenitijih marketinških m...
Često se koriste
Psihološke taktike u marketingu i prodaji
Razumijevanje psihologije i uključivanje čimbenika ljudskog ponašanja može uvelike poboljšati marketinške napore i dovesti do uspješnijih kampanja. Korištenje taktika kao što su društveni dokaz, oskudica, reciprocitet, autoritet i dosljedno...