sadržaj
U čemu je tajna?
Pet vrsta sadržaja koje svaki brend treba objavljivati mjesečno
Međutim, biti prisutan nije isto što i biti relevantan. Kvalitetan sadržaj ostaje ključan alat u uspostavljanju povjerenja, izgradnji zajednice i poticanju prodaje. No, šta zapravo znači kvalitetan sadržaj – i koliko raznolik mora biti?
Do...
Digitalna era
Kako napraviti sadržaj koji se dijeli? Tajna viralnosti u 2025.
Iako se čini kao da viralnost dolazi slučajno, iza sadržaja koji postaje viralan najčešće stoji dobro osmišljena strategija, razumijevanje publike i vješto korištenje alata digitalnog marketinga.
U nastavku donosimo ključne principe koji s...
zasad samo na ios
Platforma X ima novu mogućnost
X je počeo da korisnicima omogućava da mijenjaju (edit) direktne poruke (DM), a ova promjena je primijećena tokom vikenda.
Opcija je, za sada, dostupna samo korisnicima na iOS platformi, a navodi se da će uskoro stići i na druge operativne...
sklopljen ugovor
OpenAI će medijima platiti četvrt milijarde dolara za sadržaj
OpenAI i News Corp, vlasnik Wall Street Journala, MarketWatcha, Suna i više od desetak drugih izdavačkih marki, sklopili su višegodišnji ugovor o prikazivanju vijesti iz ovih publikacija u ChatGPT-ju.
OpenAI će moći pristupiti i trenutnom...