Režiser i producent Dragan Bjelogrlić i direktor Sarajevo Film Festivala Jovan Marjanović danas su na Brending konferenciji u Sarajevu u okviru panela "Brand New Production", kojim je moderirala direktorica Sarajevo Film Akademije Emina Ganić, razgovarali o snazi filmske industrije i promjenama koje ovaj resor doživljava u posljednjih desetak godina u našoj regiji, te kreiranju brendova u filmskoj i festivalskoj sferi.
Bjelogrlić je rekao da je dugo godina, pa i danas u malim zemljama na Balkanu postojalo pravilo da, što je sadržaj koji se emituje na televiziji jednostavniji, banalniji i površniji, bolje prolazi.
- Ja sam od samog početka kada sam počeo da se bavim produkcijom, a kasnije i režijom imao drugi princip. Trudio sam se održim kvalitetan nivo od scenarija, produkcije, režije, odabira glumaca, sadržaja i estetike i vjerovao sam da takvi sadržaji isto mogu da komuniciraju sa velikim brojem gledalaca. Publiku ne treba potcjenjivati i ako joj pružiš pravi, kvalitetan sadržaj, ona će znati da ga prepozna - istakao je Bjelogrlić.
Direktor Sarajevo Film Festivala (SFF) Jovan Marjanović je, govoreći o razvoju brenda SFF-a, rekao da Festival od prvog izdanja ima jasno zacrtane ciljeve koji su relevantni i danas u smislu razvoja filmske industrije, te da se uvijek nastoje predvidjeti novi trendovi.
Nedavno je na Cannes Film Festivalu, podsjetio je Marjanović, Sarajevo proglašeno za najbolji Grad filma, a otkada je Grad Sarajevo 2019. godine postao nositelj UNESCO titule kreativnog grada filma, količina filmske i TV produkcije u Sarajevu povećala se za 400 posto. Kako je dodao, broj ljudi u kinima u Sarajevu porastao je sto posto, a KS je uveo poticaje za privlačenje stranih, ali i finasiranje domaćih produkcija, navodi FENA.
Bjalogrlić je naveo da je za SFF vezan na različite načine i da ima kontinuiran odnos sa tim festivalom koji je godinama rastao, te da u vrijeme njegovog trajanja čitav grad živi sa festivalom.
- U profesionalnom dijelu on je za prostor bivše Jugoslavije mjesto gdje se svi susrećemo, najčešće možemo da predstavimo i razvijamo naše projekte - dodao je Bjelogrlić.
Kada je izašao film "Toma" Dragana Bjelogrlića kojim je zatvoren 27. SFF mjere protiv covida još su bile na snazi, ali je film napravio rekordan rezultat.
- Naravno da mora da postoji marketing i PR komunikacija, ali je ipak sadržaj ono što je glavno - rekao je Bjelogrlić.
(Biznis.ba)