BiH

"Sherbetlook" - prirodni sokovi sa okusom bh. tradicije

Autor: Biznis.ba

Ljubav prema profesiji za koju se školovala navela je 30-godišnju Nejru L. Salkić iz Sarajeva, diplomiranog agronoma, da pokrene vlastiti posao proizvodnje prirodnih sokova od voća i bilja.

Iz te ljubavi i uz veliku podršku porodice - prvenstveno Nejrinog supruga Jakuba i sestre Nerme, nastala je firma originalnog naziva „Sherbetlook“, u kojoj se proizvode sokovi zasnovani na bosanskohercegovačkoj tradiciji.

„Kako sam rodom iz Visokog, moji roditelji imaju voćnjak, a također i muž ima puno zasađenog voća, pa smo odlučili da to iskoristimo i pravimo sokove. Željeli smo sačuvati tradiciju našeg naroda proizvodnjom sokova od đulbešećer ruže, zove, nane, a pored toga u ponudi imamo i voćne sokove od jabuke, višnje, maline i kupine. Svakako da je bio izazov upustiti se u ovu „avanturu“, posebno ako uzmemo u obzir da nismo bili u mogućnosti da ulažemo značajnije iznose novca. U početku smo se na neki način „vrtili u krug“ jer bez obzira što znamo da imamo dobar proizvod, uvijek nam je bio problem osvajanje tržišta zbog nemogućnosti da proizvodimo veće količine jer smo bili slabo opremljeni. Kupovna moć u svim dijelovima zemlje nije onakva kakva bismo mi proizvođači željeli da bude, a što se tiče konkurencije, ona je tu da bismo mi bili jači“, priča Nejra.

Iako je posao tek na početku, „Sherbetlook“ je već stekao svoje vjerne mušterije koje se stalno vraćaju po nove „zalihe“ ukusnih i zdravih prirodnih sokova.

„Trenutno smo u fazi pripreme proizvodnog pogona i nabavke novih mašina, koje će nam omogućiti efikasniji proizvodni proces. Za ovu sezonu, cilj nam je da sa našim proizvodima uđemo u tri veća trgovačka lanca, a za deset godina vidimo sebe i u svim boljim prodavnicama u Evropi“, otkriva Nejra Salkić.

Podršku ovom start-up projektu pružili su kantonalno Ministarstvo privrede i Privredna komora Kantona Sarajevo. Zahvaljujući tim sredstvima, mala ali vrijedna ekipa „Sherbetlooka“ sada nabavlja opremu i stvara svoj proizvodni pogon.

„Jednako kao i finansijska sredstva, pomogla nam je i edukacija koju smo imali tokom trajanja ovog projekta, zahvaljujući kojoj smo jasnije sagledali svoje šanse na tržištu, postavili jasnije ciljeve i pripremili se za izazove koji nam slijede. Zaista nam mnogo znači podrška Ministarstva i Komore u smislu da su nam uvijek na raspolaganju za savjete, ali i to što se trude da nas uključe u promotivne aktivnosti jer svi znamo da je za nas male obrtnike promocija itekako važna, ali i skupa“, kaže ova mlada poduzetnica.

Dodaje kako su mnogi u BiH svjesni činjenice da ljudi odlaze tražeći za sebe bolje životne uslove te da svakako imaju pravo na to.

„No, mi svoju šansu vidimo upravo ovdje, vjerujemo u sebe i kvalitet naših proizvoda i sigurni smo da ćemo uspjeti. Znamo i mi da je najlakše otići i tražiti sreću drugdje, ali prije toga treba razmisliti i vidjeti šta se može ponuditi vlastitoj državi i narodu. Niko ne očekuje da će biti lahko upustiti se u avanturu zvanu biznis, ali je osjećaj divan kada napraviš proizvod na koji si ponosan. Zato, probajte, uživat ćete u ovakvom putovanju“, poručuje na kraju Nejra Salkić.

Biznis.ba