Nakon što je u augustu prošle godine otkriveno da je Euroasfalt uradio samo 37 % radova na tunelu Hranjen, a potrošio sav novac, iz Autocesta FBiH su odlučno poručili kako će se birati novi izvođač.
Danas, godinu dana nakon afere, izabran je stari izvođač, miljenik svake vlasti - Euroasfalt.
Naime, iz Autocesta je danas saopšteno kako je potpisan je nastavak izgradnje tunela Hranjen s izvođačem, firmom EURO-ASFALT d.o.o. Sarajevo. Ugovor je težak gotovo 40 miliona KM. Podsjetimo, do sada je Euroasfalt potrošio oko 70 miliona KM što će uz dodatnih 40 miliona biti ukupno 110 miliona KM.
Važno je naglasiti da je prvobitni Ugovor o izgradnji tunela Hranjen potpisan j22. septembra 2018. godine. Kompletan projekat, u ime Autocesta, osmislio je Jasmin Bućo. On će kasnije napustiti ovo Javno preduzeće i postati odgovorna osoba u Euroasfaltu, firmi kojoj je dodijeljen posao gradnje ovog tunela. Bućo je tada odredio da se ovaj projekat realizira po modelu “projektuj i gradi”. Vrijednost projekta je bila 70 miliona maraka bez PDV-a, a rok za završetak poslova bio je 36 mjeseci, odnosno tri godine.
Iako je bilo evidentno kašnjenje u radovima, uprava JP Autoceste FBiH isplatila je Euroasfaltu skoro cjelokupan iznos. Dolaskom Elmedina Volodera na čelo Autocesta FBiH, ali i pritiskom javnosti da se odgovorni procesuiraju, činilo se da će se stati u kraj evidentnom javišluku i sumnjivim radnjama. No Voloder je sve samo iskoristio da disciplinira izvođača s kojim nije bio u dobrim odnosima.
Autoceste s Voloderom na čelu su čak napravile Izvještaj o stanju na tunelu Hranjen i uputile ga Vladi FBiH. U izvještaju je utvrđen niz nepravilnosti, koji bi trebali ne samo diskvalificirati Euroasfalt iz nastavka projekta, nego dovesti pod znak pitanja bilo kakav rad ove firme na izgradnji u BiH.
Ipak, tim koji je oko i unutar Autocesta okuplien pod nadzorom Volodera očigledno je imao svoju računica, kojom bi se u konačnici trebali pozabaviti istražni organi.
Biznis.ba