UniCredit Bank omogućila uslugu mobilnog bankarstva (m-ba PLUS) za poslovne subjekte
Bez mjesečne naknade do 31.12.2023. godine
S obzirom na to da poslovni subjekti sve više preferiraju digitalni model usluga, a mobilno bankarstvo pruža fleksibilnost u korištenju bankarskih usluga, UniCredit Bank d.d. predstavila je m-ba PLUS, mobilno bankarstvo za poslovne subjekte (pravna lica). Aplikacija omogućava nezavisnost, optimizaciju vremena, smanjenje operativnih troškova, ali i efikasnost bankovnih transakcija za jednostavno poslovanje s bankom u pokretu.
M-ba Plus pruža potpuni nadzor nad računima pravnih lica u bilo koje vrijeme, brzo i jednostavno, a dostupne su i mnogobrojne funkcionalnosti:
- Uvid u stanja i promete po računima
- Plaćanja u domaćem i ino platnom prometu
- Konverzije između računa u različitim valutama
- Slanje potvrde o izvršenom plaćanju na željene e-mail adrese
- Mogućnost više potpisnika kod provođenja transakcija
- 3DS autorizacija online transakcija
- Aktivacija Business kartica
- Pregled PIN koda za debitne i kreditne kartice
- Izmjena sigurnosnih dnevnih limita po Business karticama
- Pregled kontakata u Banci
Za sve klijente koji ugovore m-ba Plus uslugu bit će oslobođeni mjesečne naknade do 31.12.2023. godine.
Također, UniCredit Bank d.d. je osigurala i dodatnu posebnu pogodnost za sve nove klijente koji do 31.12.2023. godine ugovore UniCredit Business paket koji uključuje m-ba Plus, te omogućila korištenje usluge bez mjesečne naknade narednih 6 mjeseci.
Osvrćući se na digitalizaciju, kao strateško opredjeljenje banke, koja osigurava jednostavnije poslovanje, ali i bolje korisničko iskustvo, Amina Mahmutović, predsjednica Uprave UniCredit Bank d.d., izjavila je:
„Ubrzavajući trend ka digitalnim tehnologijama u bankarskom sektoru potvrđuje sve veći broj korisnika koji prelaze na digitalne usluge. Značajno je da smo prvi u UniCredit Grupi, u Srednjoj i Istočnoj Europi, lansirali ovo rješenje za pravna lica, omogućavajući našim klijentima najbolje korisničko iskustvo u upravljanju svojim finansijama kada god im odgovara, u potpunosti na daljinu, bez potrebe odlaska u banku. Ostajemo dosljedni na putu digitalne transformacije, nastojeći klijentima pružiti jednostavna digitalna rješenja koja u isto vrijeme osiguravaju maksimalnu pouzdanost i sigurnost."
U interesu zadovoljstva klijenata, stručni tim UniCredita kontinuirano razvija i nudi digitalna rješenja, što je prepoznato od strane klijenata, ali i stučne javnosti. Već tri godine zaredom, mobilna aplikacija za fizička lica (m-ba), nagrađena je posebnim priznanjem, Plaketom Zlatni BAM za najbolju mobilnu aplikaciju u bankarstvu.
“Nama su naši klijenti uvijek najveći motiv za rad i glavni cilj nam je osigurati najbolju uslugu za njih, praćenu izvanrednim iskustvom i profesionalnom brigom. Poštujući vrijeme naših klijenata, a u skladu s UniCredit digitalnom strategijom, uslugom m-ba Plus omogućili smo i malim i srednjim preduzećima te drugim pravnim licima, da obavljaju bankovne transakcije iz udobnosti svojih ureda, bez dolaska u poslovnice banke. Na ovaj način im omogućavamo da uštede i vrijeme i novac. “, zaključuje Dragan Ćavar, član Uprave za Maloprodaju UniCredit Bank d.d.
M-ba Plus aplikaciju moguće je koristiti na mobilnim telefonima koji imaju operativni sustav IOS s verzijom IOS 11.0 ili višom te operativni sustav Android s verzijom OS 5.0 ili višom.
Biznis.ba