Naime, vanjski istraživački tim ovog časopisa je tokom 2018. godine, među ostalima, prikupljao informacije i o poslovanju Vienna osiguranja, a koji su pokazali izvrsnost u poslovanju. Na osnovu toga, Vienna osiguranje je izabrano kao najbolje za osiguranje života u našoj zemlji.
"Godina nije mogla početi bolje! Ovo prestižno priznanje obradovalo nas je kao tim i učinilo ponosnima. Istovoremeno, nagrada je i obaveza da budemo ustrajni u pružanju kvalitetetnih i inovativnih programa osiguranja za naše klijente. Nova era našeg poslovanja ozvaničena je 2018. godine, a ova nagrada je to i potvrdila“, izjavila je Sabina Mujanović, direktorica Vienna osiguranja.
Ovogodišnja svečana ceremonija dodjele Global Brands Magazine nagrada upriličena je u Kini, a lista dobitnika objavljena je i na zvaničnoj web stranici časopisa.
Vienna osiguranje se tokom 15 godina poslovanja establiralo kao jedno od vodećih u segmentu životnih osiguranja, s najvećom mrežom prodajnih partnera u finansijskom sektoru u BiH. Na kraju 2018. godine, kompanija je imala više od 220.000 zaključenih ugovora o osiguranju i preko 160 miliona KM aktive.