Svijet

Poznata kompanija za kriptovalute preuzima udio od 200 miliona dolara u Forbesu

Autor: Biznis.ba
Poznata kompanija za kriptovalute preuzima udio od 200 miliona dolara u Forbesu

Binance, jedna od najvećih svjetskih kompanija za kriptovalute, preuzet će udio od 200 miliona dolara u Forbesu u najnovijem zaokretu za 105 godina star medijski brend.

Forbes, poznat po svom rangiranju milijardera, rekao je da će ovaj dogovor pomoći da postane lider u pružanju informacija o digitalnoj imovini, poput bitcoina. Međutim, vijest o investiciji izazvala je pitanja među posmatračima medija o potencijalnom sukobu interesa.

Binance je tužio Forbes 2020. za klevetu, a kasnije je odustao od slučaja.

Analitičari su također primijetili da se kripto imovina pokazala posebno osjetljivom na manipulaciju od poznatih ličnosti i medijsku hajku, što je izazvalo upozorenja regulatornih tijela širom svijeta.

U izjavi u kojoj je najavljeno ulaganje, osnivač Binancea Changpeng CZ Zhao rekao je da vidi medije kao "bitan element za izgradnju širokog razumijevanja i obrazovanja potrošača" o kripto tržištu i novim blockchain tehnologijama.

Kinesko-kanadski milijarder, čija se neto vrijednost procjenjuje na skoro 100 milijardi dolara, kasnije je na Twitteru pojasnio svoje komentare, rekavši da je njegov fokus bio na pomaganju Forbesu da izgradi svoju tehnologiju i nazivajući Forbesovu uređivačku nezavisnost svetom.

On je za CNBC rekao da njegova firma također traži ulaganja u druge tradicionalne kompanije, jer želi unaprijediti usvajanje blockchaina, sistema za evidentiranje transakcija koji koristi zajedničku, decentraliziranu knjigu.

Forbes je rekao da će Binance, koji se suočio s nadzorom regulatora u SAD-u, Velikoj Britaniji i drugim zemljama, pružiti savjete o tehnologiji, pomažući poslovnoj publikaciji da "maksimizira svoj brend" i unaprijedi planove za pretvaranje čitatelja u pretplatnike koji plaćaju.

"Forbes je bio nezavisan više od jednog stoljeća, bez obzira na naše vlasništvo, i to se ne mijenja. Integritet našeg novinarstva od povjerenja je najvažniji adut našeg brenda", rekao je glasnogovornik Bill Hankes za BBC.

Dogovor dolazi u ključnom trenutku za kripto industriju. Valute kao što je bitcoin su doživjele vrtoglav rast vrijednosti, dok kompanije troše na sponzorstva sportskih stadiona, oglašavanje i vladino lobiranje da prošire svoj utjecaj i oblikuju predviđenu regulativu.

Mnoge kripto firme su se granale u nova područja, uključujući medije, jer žele povećati svoj doseg, rekao je Henri Arslanian, partner u PwC-u, koji često savjetuje kripto firme.

Dodao je da čak i ako obje strane obećaju neovisnost, veza između Binancea i velikog američkog medijskog brenda pokrenut će pitanja.

"To što Binance kupuje dio Forbesa je kao da McDonald's kupuje dio Yelpa ili Marriott kupuje dio Trip Advisora. Iako možda neće biti direktnog sukoba interesa, mislim da će percepcija ostati", kazao je.

Forbes, osnovan 1917. godine, decenijama je bio u porodičnom vlasništvu s imenom koje je pokrivalo titane poslovnog svijeta, ali kao i kod mnogih u medijskoj industriji, njegov prelazak sa štampanog na digitalno izdanje bio je težak.

Porodica Forbes je 2013. godine dala posao na prodaju, a Integrated Whale Media sa sjedištem u Hong Kongu stekla je većinski udio.

Firme su saopštile da će dogovor, koji je Forbes procijenio na otprilike 630 miliona dolara, a očekuje se da će biti finaliziran u roku od nekoliko sedmica, doći s ulaganjem od 400 miliona dolara od drugih partnera. Binance sada stoji iza polovine te sume.

"Forbes je posvećen demistificiranju složenosti i pružanju korisnih informacija o blockchain tehnologijama i svim novim digitalnim sredstvima. Sa Binanceovim ulaganjem u Forbes, sada imamo iskustvo, mrežu i resurse vodeće svjetske kripto berze i jednog od najuspješnijih svjetskih blockchain inovatora. Forbes, već resurs za ljude koji su zainteresirani za svijet digitalne imovine u nastajanju, može postati istinski lider na terenu uz njihovu pomoć", rekao je izvršni direktor Forbesa Mike Federle.

Forbes danas ima publiku od više od 150 miliona ljudi širom svijeta, sa 45 licenciranih lokalnih izdanja koja pokrivaju 76 zemalja. Njegov sadržaj na mreži je potkrijepljen člancima koje je napisala mala armija saradnika, model koji je s vremena na vrijeme pokrenuo pitanja o pouzdanosti brenda, prenosi Klix.ba.

Biznis.ba