Ulazak generacije Z (osoba rođenih u periodu od 1997. do 2012. godine) na američko tržište rada nije prošao tako glatko.
Prema podacima kompanije za obrazovanje i karijeru Intelligent, čak 60 posto kompanija je otpustilo radnike iz generacije Z, a koje su zaposlili ove godine.
Naime, od 966 anketiranih kompanija, njih 75 posto je kazalo da su njihovi mladi zaposlenici imali nezadovoljavajuće poslovne rezultate. Nadalje, 50 posto je kazalo da mladim zaposlenicima nedostaje motivacija, 46 posto je kazalo da im nedostaje profesionalnost dok je 39 posto kompanija kazalo da imaju slabe komunikacijske vještine, prenosi Bankar me.
Sve to opterećuje poslodavce dok razmišljaju o zapošljavanju osoba iz generacije Z. Nespremnost za radno mjesto i negativna iskustva iz prošlosti su dva osnovna razloga zašto poslodavci oklijevaju u zapošljavanju spomenute populacije.
Ulazak generacije Z na tržište rada je bio najblaže rečeno težak, ali ova generacija nije prva kojoj se to dogodilo. Naime, slično se dogodilo milenijalcima (osobama rođenima u periodu od 1981. do 1996.), koji su optuživani za nedostatak radne etike. Međutim, ova generacija je kasnije postala menadžerska generacija, koja je napravila svoje poduzetničke puteve.