Generacija Z
Promjene na tržištu rada
Procjenjuje se da će mladi zaposlenici najviše patiti zbog napretka umjetne inteligencije
Iz Anthropica, tvorca Claude modela umjetne inteligencije, otkrivaju da se AI trenutno uglavnom koristi za nadopunu zadataka, ali da je prijelaz prema automatizaciji, odnosno stvarnom obavljanju posla, već u toku.
“Većina radnika nije svje...
Auto
Generacije Z i Y traže fleksibilnost i slobodu u transportu
Njima više nije važno posjedovati vozilo, jer novi modeli transporta, ali i finansiranja otvaraju mogućnosti za fleksibilno i nezavisno korišćenje istog bez preuzimanja dugoročnih obaveza.
Vožnja kod mladih ljudi često se povezuje s fleksi...
Drugačiji pristup poslu
Šta mladi traže od poslodavaca? Generacija Z redefiniše posao
Za razliku od prethodnih generacija, ova skupina mladih profesionalaca ne traži samo stabilnost i platu, već i svrhu, fleksibilnost i autentičnost u radnom okruženju.
Više od posla – traži se smisao
Za pripadnike generacije Z, posao nije...
Tehnološka generacija
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Potrošačka moć Gen-Z dosegla je 360 milijardi dolara.
Dakle, što trebate znati o ovoj tehnološki pametnoj generaciji? Oni se, uglavnom, drže brandova prema vrlo visokim standardima. Prema istraživanju, platforma za e-trgovinu Amazon, spo...
Budućnost
Generacija Z bi mogla promijeniti svijet poslovanja
Ova generacija se odlikuje specifičnim vrijednostima, vještinama i očekivanjima koja bi mogla značajno oblikovati budućnost poslovanja. U nastavku ćemo istražiti kako bi generacija Z mogla transformirati svijet poslovanja u narednim godinam...
rezultati istraživanja
Novim generacijama radnika plata nije na prvom mjestu
Više od četiri od deset radnika uzrasta između 18 i 27 godina odbilo je posao ili odlučilo da se uopšte ne prijavi jer su smatrali poslodavca "neetičnim", prema podacima "Co-operatives UK", organizacije koja predstavlja 7.000 nezavisnih koo...
istraživanje
Novčana dismorfija uzima maha: Polovina generacije Z i milenijalaca opsjednuta bogatstvom
Približno 45% generacije Z i milenijalaca opsjednuto je idejom da postanu bogati (44% i 46%, redom).
43% generacije Z i 41% milenijalaca doživljava finansijsku dismorfiju.
Još 48% generacije Z navodi da se osjeća finansijski zaostalo, zaj...
čak 60%
Američke kompanije sve više otpuštaju radnike iz generacije Z
Prema podacima kompanije za obrazovanje i karijeru Intelligent, čak 60 posto kompanija je otpustilo radnike iz generacije Z, a koje su zaposlili ove godine.
Naime, od 966 anketiranih kompanija, njih 75 posto je kazalo da su njihovi mladi z...
generacija 1996. - 2012.
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Potrošačka moć Gen-Z dosegla je 360 milijardi dolara. A više od 55 posto njih, rođenih između 18 i 24 godine, kupovalo je online prošli mjesec, prema istraživanju provedenom u maju na 1117 osoba. To istraživanje američkog Gen-Z-a potječe...
apple pay
Generacija Z voli svoje digitalne novčanike
PYMNTS Intelligence „Praćenje preuzimanja digitalnih plaćanja: Mogu li novi slučajevi upotrebe podstaknuti potrošačku upotrebu digitalnih novčanika?” je otkrio da veliki postotak potrošača – posebno mlađih – prihvata pojednostavljenu metodo...
generacija z
Nove generacije sve manje koriste Google za pretrage po internetu
Prema najnovijim podacima, TikTok i Instagram su prestigli Google za 62% i 67% kada je potraga za lokalnim poslovima u pitanju. Ovim društvenim mrežama su se okrenule mlađe generacije, a da bi se razumjelo kako pretrage preko njih funkcioni...
Nespremni za profesionalni živ
Poslodavci izbjegavaju da zaposle generaciju Z
Svaki peti poslodavac kaže da je osoba koja je nedavno završila fakultet dovela roditelja na razgovor za posao. Dvadeset jedan posto anketiranih poslodavaca je reklo da je kandidat odbio da uključi kameru za virtuelni intervju. Poslodavci s...