Generacija Z
istraživanje
Novčana dismorfija uzima maha: Polovina generacije Z i milenijalaca opsjednuta bogatstvom
Približno 45% generacije Z i milenijalaca opsjednuto je idejom da postanu bogati (44% i 46%, redom).
43% generacije Z i 41% milenijalaca doživljava finansijsku dismorfiju.
Još 48% generacije Z navodi da se osjeća finansijski zaostalo, zaj...
čak 60%
Američke kompanije sve više otpuštaju radnike iz generacije Z
Prema podacima kompanije za obrazovanje i karijeru Intelligent, čak 60 posto kompanija je otpustilo radnike iz generacije Z, a koje su zaposlili ove godine.
Naime, od 966 anketiranih kompanija, njih 75 posto je kazalo da su njihovi mladi z...
generacija 1996. - 2012.
Tri marketinške lekcije za osvajanje generacije Z
Potrošačka moć Gen-Z dosegla je 360 milijardi dolara. A više od 55 posto njih, rođenih između 18 i 24 godine, kupovalo je online prošli mjesec, prema istraživanju provedenom u maju na 1117 osoba. To istraživanje američkog Gen-Z-a potječe...
apple pay
Generacija Z voli svoje digitalne novčanike
PYMNTS Intelligence „Praćenje preuzimanja digitalnih plaćanja: Mogu li novi slučajevi upotrebe podstaknuti potrošačku upotrebu digitalnih novčanika?” je otkrio da veliki postotak potrošača – posebno mlađih – prihvata pojednostavljenu metodo...
generacija z
Nove generacije sve manje koriste Google za pretrage po internetu
Prema najnovijim podacima, TikTok i Instagram su prestigli Google za 62% i 67% kada je potraga za lokalnim poslovima u pitanju. Ovim društvenim mrežama su se okrenule mlađe generacije, a da bi se razumjelo kako pretrage preko njih funkcioni...
Nespremni za profesionalni živ
Poslodavci izbjegavaju da zaposle generaciju Z
Svaki peti poslodavac kaže da je osoba koja je nedavno završila fakultet dovela roditelja na razgovor za posao. Dvadeset jedan posto anketiranih poslodavaca je reklo da je kandidat odbio da uključi kameru za virtuelni intervju. Poslodavci s...