Crveno more
Kriza
Profit ruskih željeznica od krize u Crvenom moru
Njemački DHL saopćio je da su se zahtjevi za prijevoz robe duž ruskog željezničkog koridora povećali za oko 40 posto otkako su kontejnerski brodovi u decembru počeli voziti alternativnim rutama oko Roga Afrike.
"Rail Gate" je objavio da je...
Negativne posljedice
Kriza u Crvenom moru utječe na više od pola britanskih izvoznika
Otprilike 53 posto proizvođača i tvrtki koje posreduju između poduzeća i potrošača, uključujući trgovce na malo i na veliko, trpi negativne posljedice zbog krize u Crvenom moru, izvijestio je BCC. U širem obuhvatu sektora njihov udio iznosi...
Piše: Kenan Hodžić
Kakve su implikacije krize u Crvenom moru na svjetsku ekonomiju?
Za Vijesti.ba piše: Kenan Hodžić
Globalnu nestabilnost u nesretnom kontekstu današnjice opravdano je geopolitički organizaciono i funkcionalno preispitivati. Razloga je nekoliko i prvi leži u činjenici da odnosi i okolnosti nisu stacionar...
Hemijski sektor
Transportna kriza u Crvenom moru utječe na njemačke kompanije
Ključni azijski uvoz u Evropu, od autodijelova i inženjerske opreme do hemikalija i igračaka, trenutno traje duže da stignu jer su kontejnerski špediteri preusmjerili brodove oko Afrike i dalje od Crvenog mora i Suecki kanala, nakon napada...