Marketing

27. maj

Danas se obilježava Svjetski dan marketinga

Nekoliko taktika

Remarketing kampanje: Kako "vratiti" posjetioce koji nisu kupili

Marketing

Marketinška industrija mora proširiti svoju definiciju integracije

Nekoliko glavnih "sastojaka"

Nauka koja stoji iza viralnog marketinga

Koje su njegove mogućnosti?

Email marketing u doba društvenih mreža – da li je još uvijek relevantan?

Utjecajni kanal

TikTok marketing strategije: Šta funkcioniše, a šta ne?

Moćan alat

Uspon nostalgičnog marketinga i šta poduzetnici mogu naučiti od osamdesetih

Kompleksno i intrigantno

Ko pravi brendove koje svakodnevno nosimo

Pažljivo smišljen

Kako napraviti godišnji marketing plan koji se stvarno koristi

Vrlo neophodan

Šta je community management i zašto brendovi više "ne smiju" bez njega?

Prepoznatljivost ključna

Kako izgraditi brend kojeg ljudi ne mogu zaboraviti?

Dokazane strategije

Ovo je pet stubova marketinga u 2025. godini

Zasićeno poslovno okruženje

Nekonvencionalne marketinške taktike za privlačenje klijenata visoke vrijednosti

Riječ struke

Eksperimenti, moć određivanja cijena i AI će pokretati mjerenje marketinga u 2025. godini

Ključne prednosti

Uloga tehnologije u marketingu

Sveobuhvatni pregled

Evo kakve posljedice će umjetna inteligencija ostaviti na marketing

Ko dolazi u Sarajevo?

Otkriveni prvi govornici na 13. Brending konferenciji

Najčešći nesporazum

Branding vs. marketing: Konfuzija može dovesti do kratkoročnih pobjeda, ali i dugoročnih izazova

Marketinški trikovi

Ovo su faktori koji utječu na naše kupovne odluke

Ozbiljni izazovi

Nike pod pravnim pritiskom zbog propasti digitalnog brenda