Marketing
Često se koriste
Psihološke taktike u marketingu i prodaji
Marketing se temelji na uvjeravanju i utjecaju, a postoji nekoliko psiholoških taktika koje se često koriste za postizanje marketinških ciljeva.
Potencijal za revolucionisanje
ChatGPT se sve više dokazuje kao moćan marketinški alat
U šali se kaže da umjetnoj inteligenciji (AI) ne možete postaviti glupo pitanje osim ako za marketinški savjet ne upitate ChatGPT.
Jedan od najvažnijih alata
Zašto nam je brend persona važna u marketingu brenda?
Jedan od najvažnijih alata u marketingu uspješnog branda je brand persona.
Male kompanije
Trendovi u digitalnom marketingu koji su obilježili period iza nas
Godina 2023. zasigurno je obilježena jedinstvenim izazovima, a vlasnici malih poduzeća i njihovi timovi za digitalni marketing morat će istražiti različite trendove kako bi pokrenuli svoje industrije naprijed – otvorenog uma.
Marketing
Kako su najbolje marketinške kampanje 2023. savladale nostalgiju pop kulture
Brendovi su se ove godine suočili sa prevlastom globalnih izazova i odlučili su se za poznati priručnik dok industrija dolazi na raskrsnicu.
Marketing
Pregled marketinške godine 2023: Bila je to loša godina za…
Od negativne reakcije na svrhu i suzbijanja reklamnih poroka do pada kategorije bez mesa, 2023. nije bila dobra godina za sve u svijetu marketinga.
Marketing
Postati lider u kreativnoj industriji: Vodič za brendove
Poduzeća danas postoje u okruženju koje se brzo razvija i koje karakterizira ogroman tehnološki napredak, sve manji raspon pažnje i eksplozija digitalnog sadržaja.
Efikasan pristup
Ideja za praznični marketing: Primjer maloprodajnog brenda Macy
Praznici su stigli! Ovo doba godine najavljuje nalet marketinških aktivnosti svih poznatih brendova i biznisa.
U okviru Content Lab platforme
U nedjelju počinje emitovanje nove domaće humoristične serije 'Princ iz Eleja'
Emitovanje nove domaće humoristične serije "Princ iz Eleja" počinje u nedjelju, 10. decembra na MY TV kanalu Moja TV platforme.
Korisne dikusije
Mediji kao ključni partner u promociji pozitivnih priča u privredi BiH
Uspješan završetak projekta EU4BusinessRecovery, kojeg sufinansiraju Evropska unija u vlada SR Njemačke obilježen je susretom sa medijima, koji su proteklih godina kao bitni partneri projekta informisali javnost u lokalnim zajednicama BiH s mnoštvom pozitivnih priča krajnjih korisnika - bh. preduzeća.
Dvominutni oglas
Fiat kroz reklamu “No Grey“ postigao savršeno brendiranje
Stavovi marketinških stručnjaka o tome šta čini dobru reklamu nisu uvijek isti kao kod potrošača, ali s 'Operation No Grey' Fiat je pogodio sve.
Veliki utjecaj
Gdje je TV oglašavanje u odnosu na socijalne mreže!?
Televizijsko oglašavanje je uvijek uživalo priznanje za uticaj. Ipak, samo 6% marketera kaže da će povećati potrošnju na TV u 2024.
Banjaluka
Promovisana poštanska marka “25 godina postojanja konvertibilne marke“
Promocija filatelističkog izdanja poštanske marke „25 godina postojanja konvertibilne marke“ koju su izdale „Pošte Srpske“ zajedno sa Centralnom bankom BiH održana je danas u 12 časova, u prostorijama „Glavne banke Republike Srpske Centralne banke Bosne i Hercegovine.“
Nastavak kampanje
Dobre priče iz BH Telecoma: “Princ iz Eleja” na MY TV kanalu
Nova domaća humoristična serija “Princ iz Eleja” kreatora Elme Tataragić, Dušana Vranića, Enesa Zlatara i Amre Bakšić Čamo, u režiji Alena Šimića, početkom decembra počinje premijerno prikazivanje ekskluzivno na MY TV kanalu na Moja TV platformi.