Marketing
Marketing
Španija je zemlja broj 1 za digitalne nomade, UAE i Hrvatska u prvih 10
Naslovi o povratku u kancelariju i dalje su na naslovnicama, ali rad na daljinu i dalje traje, a radnici nastavljaju da traže načine da putuju i dalje zadržavaju posao.
Fanovi dolaze na svoje
Počinje marketinška kampanja za Tekken 8
Popularni izdavač Bandai Namco pokreće svoju marketinšku kampanju za igru Tekken 8, koja će biti dostupna od 26. januara i koja donosi mnogo uzbuđenja među fanove borilačkih igara širom svijeta.
Marketing
Gotovo 95% korisnika interneta koristi društvene mreže, dnevno provedu 2 sata i 24 minute
Korištenje društvenih mreža je izuzetno poraslo posljednjih godina, postajući neizbježan dio svakodnevnog života milijardi ljudi širom svijeta.
Marketing
Kupci za praznike imaju 81% veće šanse da kliknu na personalizovani sadržaj ove godine
Onima koji vrše online kupovine ove godine treba više vremena da donesu odluke o kupovini, uključujući veću interakciju s personaliziranim preporukama i sadržajem proizvoda prodavača.
Marketing
Adidas lansira digitalne proizvode na Robloxu
Brend sportske odjeće otvorio je virtuelne pop-up prodavnice koje nude licenciranu digitalnu odjeću i odjeću po mjeri za platformu.
Marketing
YouTube jača sigurnost brenda za rastući Shorts format
Nove mogućnosti Integral Ad Science i DoubleVerify pomoći će osigurati da se oglasi na Shorts prikazuju blizu odgovarajućeg sadržaja.
Boom ponuda u BH Telecomu
Moja TV po 50% nižoj cijeni!
Akcija koja se ne propušta: Moja TV u pola cijene.
Meralys sprej za nos
Pogledajte sjajnu hrvatsku reklamu koja je osvojila nagradu na prestižnom Effie Awards Europe
Sad već dobro poznata kampanja JGL-a ‘Šta to stavljaš u nos?’, za Meralys inovativni sprej za odčepljivanje nosa (dekongestiv), osvojila je bronzano priznanje na uglednom Effie Awards Europe u kategoriji ‘Best of Europe Champions League’.
Kontroverzne kampanje
Nije samo Zara: Reklamne kampanje koje su šokirale javnost
Zara je najnovijom kampanjom izazvala niz negativnih reakcija širom svijeta. Pod pritiskom javnosti, kompanija je uklonila kampanju s društvenih mreža. Naime, reklamna kampanja za jaknu iz kolekcije Collection 04 izazvala je bijes javnosti zbog slika koje su mnoge podsjetile na genocid u Gazi.
Marketing
Zašto brendovi ne ulažu u maloprodajne medijske mreže
Da bi bile istinski uspješne, maloprodajne medijske mreže moraju ulagati u proizvode koji pomažu brendovima da sami sebi pomognu, navodi Darrick Li iz Guideline-a.
Marketing
M&M's se vraća u Super Bowl nakon kontroverze
Mars vodeći brend slatkiša M&M’s će se vratiti na Super Bowl sa novim spotom koji će se emitirati tokom prve reklamne pauze u prvoj četvrtini igre 11. februara 2024., navodi se u saopćenju za javnost.
Kritika potrošača
Protiv Toyote u SAD-u podnesena žalba za obmanjujući marketing
Američka organizacija za zaštitu potrošača "Public Citizen" podnijela je žalbu protiv japanske auto-kompanije Toyote Federalnoj trgovinskoj komisiji (FTC).
Potraga za originalnošću
Brendiranje luksuznog turizma u FBiH: 'Komfor kakav bi se poistovijetio sa luksuzom'
Luksuzni, odnosno elitni turizam ne svrstava se službeno ni u jednu kategoriju specifičnih oblika turizma, već je njegova jedina diferencijacija da obuhvata luksuzne usluge i sadržaje koje kupuju klijenti više platežne moći.
Novi pristup
Ključni savjeti za izgradnju uspješne strategije brenda
Preslikavanje cilja vašeg brenda na ponašanja i emocije ključno je za izgradnju uspješne strategije.
Nevjerovatna otkrića
Pet novih Instagram generativnih AI alata za transformaciju marketinga na društvenim mrežama
Iako su Threads brzo postale ključno područje razvoja za svaki Instagram tim, oni i dalje rade na integraciji generativnih AI elemenata.
Osnaživanje umjetnika
TikTok donosi nove alate za poboljšanje vidljivosti
Muzičari na TikToku novom oznakom “Umjetnik” mogu potvrditi svoj status i na vrh stranice za otkrivanje prikačiti željenu objavu.
Značajan pad
Kompanija X očekuje 2,5 milijardi dolara zarade od oglašavanja
Muskova platforma X, nekada poznata kao Twitter, prema pisanju Bloomberga, ove godine očekuje prihode od oglašavanja u visini od 2,5 milijarde dolara, što je značajan pad u odnosu na prethodne godine.
Prvi projekti
Visoko uskoro mijenja svoj identitet
Visoko je odlučno da mijenja svoj identitet, a tome u prilog govore projekti za koje će uskoro biti raspisan tender, ali i oni koji će se uraditi u narednom periodu i predstaviti javnosti.
Prioritet za firme
Moć personalizacije u marketinškim strategijama
Personalizacija je posljednjih godina postala prioritet za firme.
Često se koriste
Psihološke taktike u marketingu i prodaji
Marketing se temelji na uvjeravanju i utjecaju, a postoji nekoliko psiholoških taktika koje se često koriste za postizanje marketinških ciljeva.